  • 11. Data: 2009-04-12 18:54:22
    Temat: Re: pomysł na niedogie ogrodzenie
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:grtc1f$lma$1@achot.icm.edu.pl...
    > większy pies i jego człowiek.
    > (bo że kocurów się wyzbędę, to nie wierzę).

    Koty nie lubią małych hałaśliwych dziamgotów.

  • 12. Data: 2009-04-12 18:57:09
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > Koty nie lubią małych hałaśliwych dziamgotów.
    ja też nie :p

  • 13. Data: 2009-04-12 19:04:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Apr 2009 20:41:45 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Jest jeszcze tanie - słupy drewniane i żerdzie - np. grabowe, wyrąbane w
    > jakiejś gęstwie

    Grabowe??? - a w jakiej to gęstwie można sobie bezkarnie (i bezpłatnie)
    wyrąbać takie słupy?
    To mówię ja, właścicielka lasu :-)

    > - wyrastają dosyć długie i proste. Wystarczy dolne, grubsze
    > części pni użyć na słupy po opaleniu tego co ma iśś do ziemi i posmarowaniu
    > jakiimś bitumitem, a żerdzie przybić gwoździami na wysokości około 0,5m
    > dolne i 1m górne. Górę słupków sciąć na skos w kierunku odwrotnym do żerdzi
    > i tez potraktowac bitumitem.

    To juz lepiej z byle patyków, a potraktować to czymś lepkim i
    niewysychającym - bardzo szybko sie ludzie nauczą, że tego nie da się
    przekroczyć bez plamy na ubraniu i na psie :-)
    Polecam smar czy inne mazidło tego typu ;-PPP

    --
    "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
    ;-PPP

  • 14. Data: 2009-04-12 19:06:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Apr 2009 20:54:22 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Koty nie lubią małych hałaśliwych dziamgotów.

    Nie tylko koty. Whhh... Taki jeden dziamgot codziennie mnie budzi przed
    ósmą - całe stada psów biegają wokół mojej działki, ale ten jeden pokurcz
    ma szczek o częstotliwości drgań na górnej granicy słyszalnych tonów...
    Zabiję toto, jak nic.

  • 15. Data: 2009-04-12 19:37:57
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > To juz lepiej z byle patyków, a potraktować to czymś lepkim i
    > niewysychającym - bardzo szybko sie ludzie nauczą, że tego nie da się
    > przekroczyć bez plamy na ubraniu i na psie :-)

    no i nie obejdzie się bez patentów
    takie mazidło mają w Oliwskim Zoo - przed człowiekami (mam wątpliwość, po
    której stronie płotu jest zoo.)

  • 16. Data: 2009-04-12 19:47:06
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > no i nie obejdzie się bez patentów
    > takie mazidło mają w Oliwskim Zoo - przed człowiekami (mam wątpliwość, po
    > której stronie płotu jest zoo.)

    Wystarczy lepoik z domieszką oleju - nieco wiecej oleju niz dają oszuści na
    dachy pokryte papą.

  • 17. Data: 2009-04-12 20:46:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Apr 2009 21:37:57 +0200, yapann napisał(a):

    > no i nie obejdzie się bez patentów
    > takie mazidło mają w Oliwskim Zoo - przed człowiekami (mam wątpliwość, po
    > której stronie płotu jest zoo.)

    :-DDD

  • 18. Data: 2009-04-13 06:36:18
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    >    Siatki wcale nie są takie głupie - chronią przed ludźmi i psami.
    > Wystarczy zielona ściana np. z topinamburu, albo żywopłot.

    Z tym topinamburem to jednak jakiś przekręt. Ponoć miało to nornicom nie
    smakować, a u mnie po trzech sezonach zostało może 10% tego co było wcześniej.
    Fakt, że nornic nie zwalczałem i ryły gdzie chciały.
    ;-(

    Pozdrawiam pogodnie

  • 19. Data: 2009-04-13 06:39:30
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > pikny pomysł, z pewnych wzglów chodzi o coś... jednak bardziej od-zaraz.

    Pozostaje kosztowna jednak inwestycja lub zaczarowany ołówek.
    :-)

    Pozdrawiam realistycznie

  • 20. Data: 2009-04-13 06:43:58
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "skryba" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    wcześniej.
    > Fakt, że nornic nie zwalczałem i ryły gdzie chciały.

    Nie słyszałem o nornicach w topinamburze a mam ich pełno na działce od kiedy
    nie pracuję glebogryzarką, ale u mnie na topinamburze żerował
    koziołek-sarniak i stadko dzików - w środku wsi - weszły na teren szkolny
    przez dziurę w ogrodzeniu.