  • 1. Data: 2009-04-10 06:58:55
    Temat: Bosch Rotak 43 LI i inne kosiarki - co polecacie
    Od: witek68 <w...@g...com>

    Witam

    Czy ma ktoś taką kosiarkę? Czy możecie napisać jak się sprawdza? A
    może ktoś ma Gardenę bębnową 380 AC z akumulatorem? Też byłbym
    wdzięczny za uwagi.

    Generalnie szukam jakiejś dobrej kosiarki, elektrycznej, ale bez
    kabla :-)

    Mam spalinową i dość mam hałasu. Do skoszenia około 1000 m kw. Czyli
    jeżeli akumulatorowa, to co najmniej trzy akumulatory klasyczne i dwa
    litowo-jonowe. Tylko nie wiem jak bębnowa gardena sobie poradzi. Co do
    Boscha to wydaje mi się, że ma odpowiednią moc do takiego trawnika no
    i ładowanie baterii przebiega b. szybko, tak, że zanim jedna mi się
    wyładuje - druga będzie już naładowana.

    Będę wdzięczny za rady.

    A może znacie jakąś cichą spalinówkę ;-)

    Witek

  • 2. Data: 2009-04-10 20:23:59
    Temat: Re: Bosch Rotak 43 LI i inne kosiarki - co polecacie
    Od: mdkos <m...@v...pl>

    Kosiarki John Deere są ciche i trwałe (aluminium, samooczyszcanie, łżyska
    w kołach) ale też nie są tanie.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-11 20:07:21
    Od: witek68 <w...@g...com>

    On 10 Kwi, 22:23, mdkos <m...@v...pl> wrote:
    > Kosiarki John Deere są ciche i trwałe (aluminium, samooczyszcanie, łżyska
    > w kołach) ale też nie są tanie.
    > Pozdrawiam

    No tak, te kosiarki to klasa... Ale ja szukam jednak czegoś cichszego
    - czy mogę liczyć na opinie o kosiarkach, które wymieniłem w moim
    pierwszym poście?

    Witek