  • 11. Data: 2009-11-11 19:27:09
    Temat: Re: prace zimowe ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:bc78353d-7501-4453-b810-d76b39e92fbf@l13g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 11 Lis, 12:35, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Być może w innych rejonach Polski tak jest. Ale u nas nie.

    >Zaraz - Ty chyba jestes ze slaska tez nie ?

    Całkiem z przeciwległej strony polski;)))

    > Oczywiście

    > odważyłbym się czekać poł roku na fachofca. Ten np nagle wyjedzie
    > zachoruje
    > itp i ręka w nocniku.
    > Zresztą ekipa(ładna nazwa dla dwóch ludzi;)) ociepleniowa jak niby sobie
    > te
    > terminy od wiosny ustala? od kwietnia?, od marca? a jak w marcu bedzie
    > mróz?
    > To obsuwa o cały miesiąc.

    >firm ktore obdzwonilem ~2 miesiace wczesniej nie mialo juz do konca
    >ku czasu :( Juz mialem sam zaczac ocieplac.
    Ale w koncu znalazłes bez problemów gościa z czystym kalendarzem.
    Więc nie ma problemów z ekipami nawet u Ciebie. Dobrze że go wziełeś teraz
    bo jak dostanie dotacje i bedzie Firmą to kalendarz sobie kupi i ceny
    podniesie

    Kris

  • 12. Data: 2009-11-11 20:51:49
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 11 Lis, 20:27, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Całkiem z przeciwległej strony polski;)))

    Aaa, wiedzialem ze albo blisko albo daleko hehe ;)

    > Ale w koncu znalazłes bez problemów gościa z czystym kalendarzem.

    No, ale to byl niezly przypadek - cud :)

    > Więc nie ma problemów z ekipami nawet u Ciebie. Dobrze że go wziełeś teraz
    > bo jak dostanie dotacje i bedzie Firmą to kalendarz sobie kupi i ceny
    > podniesie

    :)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2009-11-11 21:18:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    s.googlegroups.com...

    > Całkiem z przeciwległej strony polski;)))

    >Aaa, wiedzialem ze albo blisko albo daleko hehe ;)

    Ty masz 30 km do najbliższej kopalni zapewne a ja 30km do morza;)))

    Kris

  • 14. Data: 2009-11-11 21:43:40
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 11 Lis, 22:18, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Ty masz 30 km do najbliższej kopalni zapewne a ja  30km do morza;)))

    W obrebie 30km to ja mam chyba ze 20 kopaln jak nie wiecej ;-) Do
    najblizszej mam 2km :)

    Ale to sie nie liczy - liczy sie to ze w gory na narty mam jeno 50km
    ha ha :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.