  • 1. Data: 2011-02-10 16:01:38
    Temat: [press] Kraty w styropianie
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,90277,9084766,K
    raty_w_styropianie__a_przestepcy_na_wolnosci.html
    Kraty w styropianie. Czytam i oczom nie wierzę. Zna ktoś szczegóły? Bo nie
    wierzę że rzeczywiście tak było :)

  • 2. Data: 2011-02-10 16:10:36
    Temat: Re: [press] Kraty w styropianie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kamtzu napisał:
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,90277,9084766,K
    raty_w_styropianie__a_przestepcy_na_wolnosci.html

    > Kraty w styropianie. Czytam i oczom nie wierzę. Zna ktoś szczegóły? Bo
    > nie wierzę że rzeczywiście tak było :)

    No i ktoś tu szukał nie dawno wykonawcy z Częstochowy... :-) Ludzie
    uważajcie, bo w Częstochowie montują kraty w warstwie styropianu :-DDD

    pozdr
    Robert G

  • 3. Data: 2011-02-10 16:14:40
    Od: "KS" <o...@o...pl>

> [...]
    >>

    > No i ktoś tu szukał nie dawno wykonawcy z Częstochowy... :-) Ludzie
    > uważajcie, bo w Częstochowie montują kraty w warstwie styropianu :-DDD

    Pewnie nie chcieli zrobić mostka termicznego ;-)

    K.S.

  • 4. Data: 2011-02-10 16:26:03
    Temat: Re: Kraty w styropianie
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 10 Lut, 17:01, "kamtzu" <a...@...pl> wrote:
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,90277,9084766,K
    raty_w_styropiani...
    > Kraty w styropianie. Czytam i oczom nie wierzę. Zna ktoś szczegóły? Bo nie
    > wierzę że rzeczywiście tak było :)

    W co nie mozesz uwierzyc? Ze urzednicy (bo remontu nie pilnowala
    policja) nie potrafia o nic zadbac?

  • 5. Data: 2011-02-11 00:28:59
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "kamtzu" <...@...pl> wrote in message
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,90277,9084766,K
    raty_w_styropianie__a_przestepcy_na_wolnosci.html
    > Kraty w styropianie. Czytam i oczom nie wierzę. Zna ktoś szczegóły? Bo nie
    > wierzę że rzeczywiście tak było :)

    <cytat>
    Według Romana Wierzbickiego, przewodniczącego zarządu wojewódzkiego NSZZ
    Policjantów historia z kratami to gigantyczny skandal, który nigdy nie
    powinien się wydarzyć. - To także dowód na to, że przy całej mizerii
    finansowej, jaka dotknęła policję, kompletnie nie dbamy o to, w jaki sposób
    wydajemy nasze pieniądze - mówi Wierzbicki
    <cytat/>

    Cała ta budowlanka jest taka. To nie wina policjanta że nie pilnował
    wykonawcy. To wykonawca ich oszukał. To jest dokładnie to co ja zawsze
    piszę.

    jak tylko odejdziesz to już robią po swojemu i grają z inwestorem w 3 kubki/
    trzy karty

    To ten wierszyk, który recytują benklarze rozstawiając 3 kubki na giełdzie
    samochodowej :-)
    Jak pasuje do budowy :-)

    Ty masz gały żeby patrzały
    Ja mam ręce i nimi kręcę
    Kto ma oczy z korka
    Bedzie płacił z worka.

    :-)

  • 6. Data: 2011-02-11 06:20:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > kubki/ trzy karty
    >
    > To ten wierszyk, który recytują benklarze rozstawiając 3 kubki na

    Najśmieszniej sie okaże jak w projekcie był montaż krat do styropianu :)