  • 1. Data: 2010-05-14 08:10:43
    Temat: program do więźby
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    potrzebuję sobie sprawdzic różne warianty więźby krokwiowo-jętkowej,
    symetrycznej, o nachyleniu 45st, znacie jakis darmowy program który to
    liczy? Bo dla jednego budynku to mi sie nie usmiecha kupowac programu....
    Jakies propozycje?

    b.

  • 2. Data: 2010-05-14 19:27:45
    Temat: Re: program do więźby
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > symetrycznej, o nachyleniu 45st, znacie jakis darmowy program który to
    > liczy? Bo dla jednego budynku to mi sie nie usmiecha kupowac programu....

    nie wiem czy to ci wystarczy:
    http://www.specbud.pl/pl/web/index.php/apps/index/id
    /2
    wprawdzie wersje demo, ale coś tam policzyć się da :-)

    pozdrawiam
    s_13