  • 41. Data: 2011-05-12 10:43:09
    Temat: Re: przesunięcie płotu
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 11-05-2011 o 15:27:06 quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Oho... ton wszechwiedzy słyszę.
    > Generalnie na takie gówniarskie zaczepki nie odpowiadam ale co tam...
    > Napisze raz jeszcze, może Dawid załapie.
    > Ja, w przeciwieństwie do Ciebie nie zakładam niczego z góry, stąd moje
    > przypuszczenia tylko. Jeśli to mój sąsiad tak bardzo chciałby odzyskać
    > swoją miedzę, to zdemontowałbym płot i liczył na to, że tę swoją,
    > odzyskaną miedzę, sam będzie grodził.
    > Poniał? ;-)

    Przeczytałbyś wątek przed swoim wtrąceniem to wszystko byś wiedział i nic
    nie musiałbyś przypuszczać.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 42. Data: 2011-05-12 10:54:01
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Shaman" napisał w wiadomości grup
    > Przeczytałbyś wątek przed swoim wtrąceniem to wszystko byś wiedział i nic
    > nie musiałbyś przypuszczać.

    Jasne, mogłem przecież zawczasu przeczytać wszystko co zostało napisane po
    mnie.
    Na pewno jakaś czarna dziura znalazłaby się na podorędziu.

    Poza tym chyba jasno widać, że kilka ostatnich postów to nic nowego tylko
    rozwinięcie, na "prośbę" Dawida, mojej pierwotnej myśli.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 43. Data: 2011-05-13 08:36:36
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 12-05-2011 o 12:54:01 quent <x...@x...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Poza tym chyba jasno widać, że kilka ostatnich postów to nic nowego
    > tylko rozwinięcie, na "prośbę" Dawida, mojej pierwotnej myśli.

    Faktycznie - przepraszam, kriskris scharakteryzował sąsiada dopiero 10min
    po tym, jak wysłałeś pierwszego posta.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 44. Data: 2011-05-14 22:19:25
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Kuba <...@...pl> napisał(a):

    >jeżeli nie chcesz się z nim (sąsiadem) bujać to postaw sobie nowy płot w
    >rzeczywistej granicy a starego nie ruszaj - przecież nie na twojej
    >działce stoi ;)

    I to jest zajebisty pomysl :)

  • 45. Data: 2011-05-14 22:26:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 May 2011, kris kris wrote:

    > Witam
    >
    > Mam nagły problem - sąsiad nagle przedstawił mi dokumenty, mapki wg.
    > których płot graniczny postawiony 17 lat temu pomiędzy naszymi
    > działkami przebiega o 1,3m w głąb działki sąsiada. Koszty stawiania
    > płotu poniosła nasza rodzina (sąsiad nic).

    Wątek przeczytałem.
    Tezę z zasiedzeniem też.
    Poproszę o wyjaśnienie:
    - ile kosztuje płot o którym mowa, niech będzie per metr bieżący,
    wraz jego skasowaniem i postawieniem na nowo
    - ile kosztuje w tamtym miejscu pasek ziemi 1,3m
    - z czego wynika fakt, że nikt nie powołał się na art.151,
    tam jest mowa o "innym urządzeniu" - czy płotu to nie dotyczy?

    Jeśli wniosek wyżej jest prawidłowy, to jestem baaardzo ciekaw
    reakcji sąsiada :P

    > Dokumenty są autentyczne i nie ma co z nimi dyskutować - jeżeli nie
    > zrobimy tego w ciągu 2 tygodni wniesie sprawę do sądu.

    Acha.
    Ale dokumentu o granicy w której stoi płot są równie autentyczne?
    Bo na mój gust dowód braku "winy domyślnej" powinien bezwzględnie
    być w garści.

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2011-05-15 08:01:46
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

> [...]

    + Dotyczy

    > Jeśli wniosek wyżej jest prawidłowy, to jestem baaardzo ciekaw

    ++

    > Acha.
    > Ale dokumentu o granicy w której stoi płot są równie autentyczne?
    > Bo na mój gust dowód braku "winy domyślnej" powinien bezwzględnie
    > być w garści.

    +++

    Czesławek

  • 47. Data: 2011-05-16 11:47:52
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > błąd?
    >
    > płot powstał 17 lat temu, jest bardzo prawdopodobne że granica została
    > wyznaczona sporo wcześniej, jeśli da się tego dowieść dokumentami lub
    > dowodami świadków to sąsiad może się iść wypałować ze swoim pozwem.
    > Wystarczy dowieść że 3 lata wcześniej pas ziemi też był częścią tej
    działki
    > a nie działki sąsiada ba wystarczy że kolega dowiedzie w sądzie że od
    zawsze
    > jego rodzina używała tego pasa ziemi i już mamy sprawę o zasiedzenie
    Hola, hola! nie rób czytajacym wody z mózgu! Skąd tte dodatkowe 3 lata i
    na co one starczają-wg Ciebie?. Przecież w wadliwie postawionmym płocie nie
    przyjmie sąd dobrej wiary. Tylko zła wiara może wchodzic w grę - a to
    dzisiaj 30 lat. Oczywiscie w tym przypadku bieg zasiedzenia liczyłby się od
    czasu(wieku) postawienia ogrodzenia jako objecia pasa gruntu w posiadanie
    samoistne. Brakuje wiec lat na zasiedzenie. Nie takie łatwe jest wygranie
    sprawy o zasiedzenie, jak tu czytam. Lepiej poradzić się prawnika, pokazujac
    mu dokumenty i dokładnie stan faktyczny. My tu na grupie tego nie znamy , a
    niektórzy łatwo wydają osady. Dla wystapienia o zasiedzenie ( w złej wierze-
    przyp.m.wł.) Kris mógłby wystąpić, jezeli udowodni, że posiadał pas ziemii
    już ponad 30 lat temu.
    Pozdrawia~M
    Geodeta 17 lat temu mógł w sumei potwierdzić pomiarem zwyczajową