  • 11. Data: 2013-02-21 08:56:31
    Temat: Re: przewiercona rura- czyja wina?
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości news:kg24r3

    > Jesteś w granicach swojej własności. Jezeli jesteś ubezpieczony - likwiduj z
    > ubezpieczenia. Jeżeli nie jesteś - droga cywilna z sąsiadem.

    Co mu da droga cywilna? Sciana wspólna. Sąsiad też był w granicach swojej własności.
    Nie przebił się na drugą stronę. Skąd miał wiedzieć, że w ścianie będzie instalacja
    wodna? To tylko dowód na to, że w elementach wspólnych nie może być samowoli a
    przynajmniej zaiteresowane strony powinny wiedzieć, co gdzie się znajduje.

  • 12. Data: 2013-02-21 21:42:14
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-02-21 08:56, Jan Koval pisze:
> [...]
    samowoli a przynajmniej zaiteresowane strony powinny wiedzieć, co gdzie się znajduje.
    To miałoby oznaczać,ze trzeba sie wymieniac planami, projektami etc?

  • 13. Data: 2013-02-22 08:33:50
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > To miałoby oznaczać,ze trzeba sie wymieniac planami, projektami etc?
    Konstrukcyjnie jest to jeden budynek tyle, że zarządzany przez dwóch
    administratorów.
    Fajnie by było się wymieniać ale nie zawsze jest taki luksus. Wspólna przestrzeń
    (ściana, działka, droga) zawsze niesie problem. Już kilka przewodów przewierciłem bo
    poprzedni właściciel myslał, że nikt na przewody nie trafi.