  • 1. Data: 2009-08-10 15:30:13
    Temat: przyłącze wody
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Witam
    Możecie podpowiedzieć ile kosztuje projekt , z załatwieniem pozwolen itd
    itd , właśnie przyłącza wody ?????
    ( okolice Pawłowic/Drogomyśl/Cieszyn )

    pozdrawiam
    MAYKY

  • 2. Data: 2009-08-10 15:49:17
    Temat: Re: przyłącze wody
    Od: "Czacha " <p...@g...pl>

    MAYKY <m...@c...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Możecie podpowiedzieć ile kosztuje projekt , z załatwieniem pozwolen itd
> [...]

    ja niedawno przyłączałem wodę , za projekt płaciłem 600 pln , za uzgodnienia
    140, za przyłącz 60 pln za metr z materiałem + vat 22%, okolice krakowa
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-08-10 17:16:51
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Możecie podpowiedzieć ile kosztuje projekt , z załatwieniem pozwolen itd
    > itd , właśnie przyłącza wody ?????
    > ( okolice Pawłowic/Drogomyśl/Cieszyn )

    Do przyłączy niekonieczny jest projekt i pozwolenia na budowę.
    Ja robiłem 80 metrów przyłącza i żadnego projektu nie potrzebowałem. Tylko
    po zrobieniu geodeta naniósł przyłącze na mapy w starostwie(100zł za wodę+
    100zł za kanalize)
    Koszt rury fi32 to 3zł/mkw+ koszt zrobienia wykopu+ wcinka. Wcinke zleć
    wodociagom zapłacisz z 500zł.

    Kris

  • 4. Data: 2009-08-10 17:21:36
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Kris pisze:

> [...]
    > za wodę+ 100zł za kanalize)
    > Koszt rury fi32 to 3zł/mkw+ koszt zrobienia wykopu+ wcinka. Wcinke zleć

    No własnie dzisiaj w wodociagach powiedziano mi ze musze miec projekt
    przyłącza ( w chwili obecnej nie rozpoczynam budowy ) gostek zaspiewal
    800 zł z uzgodnieniami i zalatwieniem wszystkiego w wodociagach/gminie
    nie wiem tylko ile teraz kolejny fachowiec ( właśnie z
    wodociagow/prywatnie ) zaspiewa za właśnie wykop i wcinke o ktorej
    piszesz .

    Mayky

  • 5. Data: 2009-08-10 17:38:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > nie wiem tylko ile teraz kolejny fachowiec ( właśnie z
    > wodociagow/prywatnie ) zaspiewa za właśnie wykop i wcinke o ktorej piszesz

    Ile metrów tego przyłacza masz?.
    Ja za 80metrowy wykop pod wode i kanalize zapłaciłem 500zł facetowi z
    Białoruśką(taka ruska koparka). W tej cenie jeszcze mi to zasypał wszystko.
    Cenę wcinki znajdziesz w cenniku wodociagów- jest to cena z materiałem
    przeważnie(zasuwa)- ok 500zł powinno być.
    Co do uzgodnień i projektu się nie wypowiem bo u mnie to nie było potrzebne.
    Do budowy przyłącza pozwolenie mna budowe nie potrzebne chyba.

    Kris

  • 6. Data: 2009-08-10 17:42:21
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    > Ile metrów tego przyłacza masz?.
    teraz to raptem ze 4 metry bo od granicy 2 metry do tego 2 metry w
    dzialke , wkopie kregi i zrobie tam studzienke .
    Wiecej mi nie trzeba.

    > Ja za 80metrowy wykop pod wode i kanalize zapłaciłem 500zł facetowi z
    > Białoruśką(taka ruska koparka). W tej cenie jeszcze mi to zasypał wszystko.
    nieeeee
    mnie ta nitka wody idzie przez dzialke , jak pisze wyzej
    gora 4-5 metrow wiecej tego nie bede wiagal na razie.

    > Cenę wcinki znajdziesz w cenniku wodociagów- jest to cena z materiałem
    > przeważnie(zasuwa)- ok 500zł powinno być.
    dobrze wiedziec , dzieki.

    mayky

  • 7. Data: 2009-08-10 21:20:41
    Od: "Marcin" <b...@o...pl>

    Witam, a mnie za przyłącze wody i kanalizacji wodociągi wyliczyły ok 5600
    (nie licząc części papierowe tj dodatkowe ok 1250zł)
    Przyłacza maja mieć ok 12-13 metrów (sieć idzie zaraz przy działce), w tej
    cenie mam mieć zrobione wszystko tj wykop, wcinka, itp zakończone studnią PE
    bo nie ma żadnego budynku jeszcze....
    to chyba strasznie drogo jak tak sobie czytam mnie to będzie
    kosztowało......

  • 8. Data: 2009-08-10 21:44:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PE bo nie ma żadnego budynku jeszcze....
    > to chyba strasznie drogo jak tak sobie czytam mnie to będzie

    Kosmicznie drogo.
    Zrób samemu. 12 metrów to niewiele.

    Ja robiłem 80 metrów i łącznie z kanalizą wyszło mi mniej jak u Ciebie 12
    metrów.

    Kris

  • 9. Data: 2009-08-11 08:54:31
    Od: mcs <t...@w...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Kosmicznie drogo.
    > Zrób samemu. 12 metrów to niewiele.

    Nie wiem, czy to dobra rada. Wszystko zależy od lokalnych układów.
    Jeżeli wodociągi wydają warunki i jest tam np.: napisane, że przyłącze
    ma wykonać koncesjonowana firma, to wyda potem majątek na łapówki,
    żeby mu to odebrali.
    Mowa jest też o kanalizacji a nic nie wiemy o warunkach terenowych.
    Może te 12m to na 5m głęboko trzeba kopać w niestabilnym gruncie?

    Ja radziłbym poszukać lokalnie człowieka grzebiącego w wykopie z
    napisem "wodociągi" na plecach i z nim rozpocząć rozmowę.

    pozdrawiam

    mcs

  • 10. Data: 2009-08-11 10:00:16
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Marcin" <b...@o...pl> wrote in message
    > Witam, a mnie za przyłącze wody i kanalizacji wodociągi wyliczyły ok 5600

    Jakie wodociągi ?
    Jak pisałem jakiś czas temu - za same przyłącze wodociągu, koleś
    krzyknął 5600 (wodociąg marecki) - więc jeśli w tym masz kanalizacje,
    to nie jest tak tragicznie ;) choć na pewno można taniej.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.