  • 1. Data: 2011-09-22 05:42:38
    Temat: ptaki na słupie
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi
    dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
    Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

  • 2. Data: 2011-09-22 10:27:12
    Temat: Re: ptaki na słupie
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 07:42:38 +0200, Rafał napisał(a):

    > Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi
    > dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
    > Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

    Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.
    --
    XL

  • 3. Data: 2011-09-22 10:53:26
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.

    A dzialke tez ma przestawic?

  • 4. Data: 2011-09-22 13:19:54
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał napisał(a):
    > Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?
    http://www.youtube.com/watch?v=1T-DLu5uUvQ&feature=r
    elated
    :D
    Przyjeżdżasz, odpalasz i masz spokój. Za godzinę dwie można powtórzyć.
    A jak śpią na tych drutach to odpal w nocy, będzie ich tam ostatnie
    sranie :D
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-09-22 14:25:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 12:53:26 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > A dzialke tez ma przestawic?

    Jeśli druty ma nad całą działką, to tak :->
    --
    XL

  • 6. Data: 2011-09-22 14:39:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Ikselka napisał(a):
    > Jeśli druty ma nad całą działką, to tak :->
    A nie prościej druty obciąć?
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-09-22 14:46:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 16:39:25 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > A nie prościej druty obciąć?

    Prościej przestawić auto, ale jak ktoś woli walczyć z wiatrakami, to może i
    strzelać do ptaszków :->

    Według mnie cały problem jest wydumany i bezsensowny.
    --
    XL

  • 8. Data: 2011-09-22 15:10:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Ikselka napisał(a):
    > Według mnie cały problem jest wydumany i bezsensowny.
    Masz rację. Według Ciebie.
    Więc po cholerę zabierasz głupi głos? Uważasz Rafała za kompletnego
    imbecyla rozwiązując mu problem radą typu przestaw auto?
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-09-22 15:22:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 17:10:21 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Masz rację. Według Ciebie.
    > Więc po cholerę zabierasz głupi głos? Uważasz Rafała za kompletnego
    > imbecyla rozwiązując mu problem radą typu przestaw auto?

    To Ty powiedziałeś, za kogo ja uważam człowieka nie radzącego sobie z
    "bezkonfliktowym" umiejscowieniem JEDNEGO auta wobec drutów energetycznych
    które z reguły mają postać długich cienkich linek i zwykle nie
    rozpościerają się nikomu nad całą działką, a w tym konkretnym opisanym
    przypadku są PRZED działką i pozostaje jeszcze do parkowania teren NIE
    przed samą działką oraz przypuszczalnie na niej samej :-)

    Ja zaś uważam, że problem jest MONSTRUALNIE śmieszny i pozwól mi się śmiać
    do rozpuku, co i tak zresztą czynię, z Twoim pozwoleniem jak i bez niego
    :-)
    --
    XL

  • 10. Data: 2011-09-22 16:13:28
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Ikselka napisał(a):
    > To Ty powiedziałeś, za kogo ja uważam człowieka ...]
    Forma pytająca nie stwierdza faktu.
    > Ja zaś uważam, że problem jest MONSTRUALNIE śmieszny
    Śmieszny jest dla tych, których to nie dotyczy.
    > i pozwól mi się śmiać do rozpuku, co i tak zresztą czynię,
    Jeżeli zasrane auta, posesje, chodniki, ludzie przez stada ptaków jest
    dla ciebie śmieszne, to gratuluje chorego poczucia humoru.

    EOT

    --
    Krzysiek