  • 1. Data: 2011-09-18 20:38:44
    Temat: Skrzypiące drzwiczki do lodówki
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Dobry,

    w zabudowanej lodówce skrzypią mi drzwiczki przy otwieraniu.
    Ale nie zawiasy, a ta szyna plastikowa, przykręcona do frontu, po której
    jeździ uchwyt lodówki.
    Czym to można przesmarować, aby nie śmierdziało i aby poprawić warunki
    "jezdne"? ;-)

    Sierp

  • 2. Data: 2011-09-18 20:40:09
    Temat: Re: Skrzypiące drzwiczki do lodówki
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 22:38:44 +0200, Sierp napisał(a):

> [...]
    > jeździ uchwyt lodówki.
    > Czym to można przesmarować, aby nie śmierdziało i aby poprawić warunki

    Olejem silikonowym.
    --
    XL

  • 3. Data: 2011-09-18 20:42:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > jeździ uchwyt lodówki.
    > Czym to można przesmarować, aby nie śmierdziało i aby poprawić warunki

    http://pasmanteria-sklep.pl/pl/olej-silikonowy-5-l.h
    tml

    "Olej silikonowy(metylosilikonowy OM50)Jest polimerem krzemoorganicznym.
    Jest cieczą bezbarwną, bezwonną, beztłuszczową. Wykazuje doskonałą
    odporność na niskie i wysokie temperatury (do 200 stopni Celsjusza). Ma
    własności dielektryczne, jest odporny na wiele czynników chemicznych.
    Nieszkodliwy dla zdrowia. Zastosowanie:
    -zamki błyskawiczne
    -noże taśmowe i uderzeniowe
    -elementy posuwne i transportowe
    -żelazka prasowalnicze, igły, stopki, płytki
    -nici szwalnicze(zapobiega zrywaniu)
    -pokrywanie form w przetwórstwie tworzyw sztucznych
    -nabłyszcza karoserie samochodów, meble, płytki z tworzyw sztucznych i
    ceramicznych
    -smaruje łożyska i przekładnie z tworzyw sztucznych(nie stosować do łożysk
    metalowych)."

    Oczywiście nie sugeruję Ci kupna 5 litrów - możesz poszukać mniejszej
    ilosci.
    --
    XL

  • 4. Data: 2011-09-18 20:43:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > jeździ uchwyt lodówki.
    > Czym to można przesmarować, aby nie śmierdziało i aby poprawić warunki

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=olej+sil
    ikonowy&sourceid=Mozilla-search
    --
    XL

  • 5. Data: 2011-09-20 20:23:49
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-09-18 22:43, Ikselka pisze:

    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=olej+sil
    ikonowy&sourceid=Mozilla-search

    dzieki

    Sierp

  • 6. Data: 2011-09-21 10:04:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 22:23:49 +0200, Sierp napisał(a):

    ikonowy&sourceid=Mozilla-search

    > dzieki
    >
    > Sierp

    :-)