  • 1. Data: 2011-09-19 12:25:37
    Temat: bzyczący domofon
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Witam
    Czy da sie coś zrobić aby przy bramie nie bzyczał nadajnik domofonu?

  • 2. Data: 2011-09-19 12:45:48
    Temat: Re: bzyczący domofon
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 września 2011, 14:25:37 UTC+2 użytkownik Rafał napisał:
    > Witam
    > Czy da sie co? zrobiae aby przy bramie nie bzycza? nadajnik domofonu?

    A moglbys dokladniej opisac co i kiedy Ci bzyczy?

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2011-09-19 13:40:29
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-09-19 14:25, Rafał pisze:
    > Witam
    > Czy da sie coś zrobić aby przy bramie nie bzyczał nadajnik domofonu?

    Kupić i zamontować coś porządnego, a nie chiński szmelc ze sklepu za 5zł.

  • 4. Data: 2011-09-19 13:55:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
    > Witam
    > Czy da sie coś zrobić aby przy bramie nie bzyczał nadajnik domofonu?

    powodów jest kilka

    1. barachlasty domofon
    2. przewody sygnałowe ida równolegle z przewodami sieciowymi

    1. wymienić domofon

    2. rozdzielić fizycznie linie sygnałowe od lini zasialjących.

  • 5. Data: 2011-09-20 05:58:46
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    domofon polski, chyba jedynej firmy na rynku :)
    a bzyczy cały czas jakby coś od sieci
    trafo jest duzo dalej

  • 6. Data: 2011-09-20 06:54:17
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 września 2011, 07:58:46 UTC+2 użytkownik Rafał napisał:
    > domofon polski, chyba jedynej firmy na rynku :)
    > a bzyczy cai? 1/2 y czas jakby coi? 1/2 od sieci
    > trafo jest duzo dalej

    Nie wiem czy są jakieś polskie, od wielu lat wszystkie jakie widziałem to azja, a
    dawniej nawet jak były składane w Polsce to sporo części i tak było sprowadzanych.
    Jeśli bzyczy cały czas to zapewne masz przebicie od między przewodami.
    Zacznij od ponownego podłączenia wszystkich przewodów (zarówno do słuchawki jak i
    bramofonu), zwróć uwagę czy nie ma drobnych nacięć na przewodach.
    Jeśli nie pomoże (a szanse masz nie większe niż 50% że powyższe pomoże) to pociągnij
    drugi przewód z zasilaniem.
    Trzecim rozwiązaniem jest domofon "cyfrowy" tj. taki na 4 przewodach.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2011-09-20 08:52:29
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Trzecim rozwiązaniem jest domofon "cyfrowy" tj. taki na 4 przewodach.

    analogowy tez nie bzyczy, mam polski i jest dobrze od 15lat. Problem byl raz
    jak sie poluzowal jeden przewod masowy (ztcp). Zlacza skrecane i sie kabel
    urwal przy nim, sprawdzic. Moze to byl przewod od mikrofonu, nie pamietam!

    na forum elektroda.pl poszukac bo to kopalnia wiedzy nt wszystkiego z choc
    jednym tranzystorem, temat buczacego domofonu byl omawiany zylion razy.

  • 8. Data: 2011-09-20 09:49:16
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 września 2011, 10:52:29 UTC+2 użytkownik Koteczek napisał:

> [...]
    > urwal przy nim, sprawdzic. Moze to byl przewod od mikrofonu, nie pamietam!

    Toż napisałem że to 3 rozwiązanie, a zacząć należy od połączeń właśnie.

    > na forum elektroda.pl poszukac bo to kopalnia wiedzy nt wszystkiego z choc
    > jednym tranzystorem, temat buczacego domofonu byl omawiany zylion razy.
    I to jest właśnie problem elektrody, zyliony postów na każdy temat i problem
    znalezienia tego jednego gdzie jest napisane co trzeba, co z kolej powoduje że każdy
    z problemem zaczyna zylion+1 dyskusję na temat.

    --
    ZZ@private