  • 11. Data: 2011-09-22 17:12:17
    Temat: Re: ptaki na słupie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafał" j5ehrb$j76$...@i...gazeta.pl

    > Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi dniami na
    drutach i sraja mi na działke i auto.
    > Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

    Możesz postawić wiatę. ;) Ptaki mają to do siebie, że siadają na
    drutach i (jak to wyraziłeś) srają -- nie mają nawet pęcherzy.
    Człowieka nie oduczysz (używając Twego słownictwa -- wymownego)
    srania gdzie popadnie, a co dopiero ptaka, którego Bóg (natura,
    gdy ktoś ateistycznie jest nastawiony do stworzeń) takim zbudował.

    Nawet jeśli nie osrają :) na Twojej działce -- osrają w innym
    miejscu. Możesz (około 3 złotych za około 3/4 setki sztuk) kupić
    wilgotne/nasączone ściereczki do pielęgnacji niemowląt -- i ścierać. :)

    -=-

    Takie gówno (skoro już ten język jest w użyciu) nawet nie
    śmierdzi -- w odróżnieniu do ludzi takich jak Przesmiewca.
    Nie jest zbytnio szkodliwe dla zdrowia (nie wiem, jak z lakierem
    samochodowym) i na ogół nie stanowi żadnego problemu -- bez
    trudu zmywa je woda.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-09-22 17:16:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 18:13:28 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Forma pytająca nie stwierdza faktu.
    > Śmieszny jest dla tych, których to nie dotyczy.
    > Jeżeli zasrane auta, posesje, chodniki, ludzie przez stada ptaków jest
    > dla ciebie śmieszne, to gratuluje chorego poczucia humoru.

    Martwi mnie jedynie zasrywanie świata przez LUDZI. Ptakom pozwalam.

    A tym, którym gulka lata, bo im ptaszek na wypolerowane autko srywa,
    polecam dzień bez samochodu i pójście(!!!) na "Ptaki" Hitchcock'a - będą
    mogli jeszcze lepiej nakręcić :-)

    --
    XL

  • 13. Data: 2011-09-22 17:25:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 19:16:08 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Martwi mnie jedynie zasrywanie świata przez LUDZI. Ptakom pozwalam.
    >
    > A tym, którym gulka lata, bo im ptaszek na wypolerowane autko srywa,
    > polecam dzień bez samochodu i pójście(!!!) na "Ptaki" Hitchcock'a - będą

    się

    > mogli jeszcze lepiej nakręcić :-)

    EOT
    --
    XL

  • 14. Data: 2011-09-23 05:16:15
    Od: wolim <n...@t...pl>

> [...]
    > Nie jest zbytnio szkodliwe dla zdrowia (nie wiem, jak z lakierem
    > samochodowym) i na ogół nie stanowi żadnego problemu -- bez

    Ale Wy tu, za przeproszeniem, pierdo*icie.
    Gość ma problem ze srającymi ptakami, a Wy mu każecie zmywać gówna.
    To jak Wam mysz wlezie do domu, to ją dokarmiacie, bo taka biedna? Albo
    jak Wam nornica ryje, to ją dokarmiacie?

    A koledze, żeby nie zostawiać kolejnego wpisu nie w temacie, proponuję
    na początek najmniej inwazyjną metodę - kupić jakąś imitację ptaka
    drapieżnego. Na allegro jest trochę tego - od zwykłych naklejek na
    szybę, po prawdziwe "kukły". Są też specjalne repelenty (choć jeśli
    chodzi o druty, mogą być kłopotliwe:) ). Są nagrania głosów drapieżnych
    ptaków.

    Jak te sposoby zawiodą, trzeba będzie użyć bardziej drastycznych :)

    Pozdry,
    MW

  • 15. Data: 2011-09-23 06:01:59
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    akurat druty mam nad parkingiem

  • 16. Data: 2011-09-23 07:46:46
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    wolim <n...@t...pl> napisał(a):

    >Ale Wy tu, za przeproszeniem, pierdo*icie.
    >Gość ma problem ze srającymi ptakami, a Wy mu każecie zmywać gówna.

    No ciszewski zawsze rozpisuje sie i malo z tego wynika, bo on lubi
    sobie tak popisac sam do siebie - chociaz nie wie, ze ptasie gowno robi wzery
    na lakierze karoserii, to przeciez zaden problem, bo na ogol dobrze sie zmywa :)

  • 17. Data: 2011-09-23 07:57:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.09.2011 07:42, Rafał pisze:
    > Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi
    > dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
    > Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

    Przy lotniskach stosują nagrania ptaków drapieżnych.

    Swoją drogą rozumiem pretensje do srania na samochód - chociaż wtedy
    wystarczy samochód przestawić tam, gdzie drutów nie ma.

    Ale na działkę? Guano to znakomity nawóz!

  • 18. Data: 2011-09-23 10:50:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 09:57:01 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > chociaż wtedy
    > wystarczy samochód przestawić tam, gdzie drutów nie ma.

    Toż radziłam 3-)
    --
    XL

  • 19. Data: 2011-09-23 13:43:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" 3...@4...com

> [...]
    > na lakierze karoserii, to przeciez zaden problem, bo na ogol dobrze sie zmywa :)

    Wróć Przesmiewco do swego chlewa -- weź do spółki Jerzego Kopanię (szkoda, że
    ten złodziej został kiedyś posłem -- ale dzięki temu Polacy mają dziś dobrobyt!!!)
    i oddychaj (za przeproszeniem) gównem, skoro Cię polskie (i międzynarodowe) prawo
    nie interesuje.

    Zapewniam, że łatwiej zmyć ptasie gówno (co często robię) niż
    Ozorowskie -- którego przedstawicielami są Kopania i Przesmiewca.

    Przesmiewcy przeszkadza ptasie gówno na lakierze
    samochodu -- nie przeszkadza mu ludzkie gówno w ludzkich płucach.

    -=-

    Wżery robią owady wbijane w lakier w czasie szybkiej jazdy -- gówno
    ptasie zwykle nie ma stosownej energii, gdyż spada powoli. Przesmiewca
    raczej :) nie ma samochodu -- być może nawet prawa jazdy, jak nasz
    kandydat na premiera.

    Ptasie gówno można zetrzeć -- masy komarów nie można.
    Raczej należy omijać możliwość zderzenia się z chmarą owadów. :)
    (a nawet po starciu komarów -- pozostają czasami małe pęknięcia lakieru)
    Jeśli nie można wybrać pory dnia (owady mają swoje ulubione
    godziny) trzeba choć zmniejszyć szybkość.

    Ptasie odchody -- to pikuś. :)

    --
    W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

    --> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
    wysłuchiwać
    ,,praw'' wypowiadanych przez Przesmiewców i jemu podobnych przygłupów. :)

  • 20. Data: 2011-09-23 13:46:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" j5he4d$gat$...@i...gazeta.pl

    > Przy lotniskach stosują nagrania ptaków drapieżnych.

    Ale nie odchody ptasie są tam groźne.

    > Swoją drogą rozumiem pretensje do srania na samochód - chociaż
    > wtedy wystarczy samochód przestawić tam, gdzie drutów nie ma.

    > Ale na działkę? Guano to znakomity nawóz!

    Ponoć tak -- bogactwo wielu narodów. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'