  • 61. Data: 2009-11-23 23:10:41
    Temat: Re: pytanie do elktryków- długość przewodu
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:heeqlu$k5s$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bo jak byś chodził na kursy za piknad 500zł prowadzone przez docentów
    > rozhabitowanych to też byś mądry ;D

    Ale ja bylem, bylem, nie raz i ciagle sie ucze. :-)

    Pozdro.. TK

  • 62. Data: 2009-11-23 23:11:51
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj ze zrozumieniem to co ja chcę i potem ze zrozumieniem
    > rozporządzenie.
    > Nie dałeś poprawnej odpowiedzi.

    No to czekam na tę Twoją poprawną. Skoro uważasz, że moja odpowiedź jest
    błędna i zrozumienie to wyjaśnij jaka jest poprawna i dlaczego ?
    Obawiam się tylko, że się nie doczekam.

    > Na razie moje górą.

    Tak, bo Ty tak sobie uważasz.
    Ale póki co to ja się śmieję. Rzucasz się i skaczesz jak kogut, a Ty nawet
    na miano kogutka nie zasługujesz :D

  • 63. Data: 2009-11-23 23:14:14
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Ale ja bylem, bylem, nie raz i ciagle sie ucze. :-)

    Byłeś, ja ponć także, pod budką z piwem ;D

  • 64. Data: 2009-11-23 23:28:20
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Byłeś, ja ponć także, pod budką z piwem ;D

    Z docentami i profesorami. :-DD
    No coz w zyciu jest czas na nauke, prace i zabawe. Niech bedzie ze i po
    budka z piwem. :-))

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2009-11-24 04:01:35
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 23 Lis, 22:37, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

    > Właśnie udowodniłeś że jesteś nadętym bufonem. Ćwokiem co wie wszystko,

    Powinno być: "Ćwokiem co mu się wydaje że wie wszystko"...
    Tylko że te zdania jak na razie bardziej pasują do Ciebie "kogutek"!
    ;-)

    A sposób wyrażania rzeczywiście masz "z pod budki z piwem".... więc
    obawiam się że stamtąd masz te szkolenie jak i wychowanie.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.
    PS: Też chętnie zobaczyłbym ten zapis nakazujący osobną różnicówkę na
    KAŻDYM obwodzie... ale zdaję sobie sprawę że się nie doczekam (chyba
    że na szybko takie coś uchwalą" ;-)

  • 66. Data: 2009-11-24 08:28:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 23 Lis, 22:37, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

    >A sposób wyrażania rzeczywiście masz "z pod budki z piwem".... więc
    >obawiam się że stamtąd masz te szkolenie jak i wychowanie.

    "spod" chyba, ze jestes prezdwojenny dziadek

  • 67. Data: 2009-11-24 08:40:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > OK rozumiem. Czy ktos tak robi? Tak mowia jakies przepisy, czy tylko
    > fantazjowal?

    A moze docent ma odpowiednia hurtownie?

  • 68. Data: 2009-11-24 09:05:53
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 24 Lis, 09:28, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:84ad3a9f-fb3c-4a01-810d-8e13556c89c7@
    k9g2000vbl.googlegroups.com...

    > "spod" chyba, ze jestes prezdwojenny dziadek

    A Ty jesteś pREZDwojenny Troll
    ;-)

  • 69. Data: 2009-11-24 09:20:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 24 Lis, 09:28, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:84ad3a9f-fb3c-4a01-810d-8e13556c89c7@
    k9g2000vbl.googlegroups.com...

    >A Ty jesteś pREZDwojenny Troll

    A czemu troll? I czemu wydaje Ci sie, ze literowka tyle samo wazy co ort?

  • 70. Data: 2009-11-24 10:15:41
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 24 Lis, 10:20, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > A czemu troll?

    A o tym że jesteś troll to świadczy cytat z poprzedniej konwersacji
    "jak sie ktos zacznie okopywac, na pomoc z zewnatrz liczyc juz nie
    moze". Czyli rozmowa z Tobą nie ma sensu, bo nie ważne są argumenty
    itp tylko każdą dyskusję traktujesz jako bitwę którą koniecznie trzeba
    wygrać, może nie na sensowne argumenty ale na hasła w stylu
    "Biedaczysko - wiemy, wiemy w Twoim swiecie ...". To dlatego
    przeinaczasz i udajesz że nie rozumiesz tego co do Ciebie napisano.
    Jest to jedna z form trollowania, a przynajmniej bardzo niepożądane
    zachowanie na grupie dyskusyjnej.
    ;-)

    A przywędrowałeś tu za mną żeby się czepiać. Wniosek nasuwa się sam.
    Widocznie poczułeś niedosyt po tym jak się wypisałem z tej "zabawy".
    Możecie sobie podać rękę z kogutkiem ( czyli ze swoim alter ego) - ten
    sam poziom dyskusji.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.