    From: Cleo <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: rainbow
    Date: Tue, 17 Feb 2009 13:25:59 -0800 (PST)

    Nie posiadam garnków philipiak ale mam jedno wspomnienie związane z
    rainbowem. Mieszkając za granicą byłam świadkiem jak przyszedł
    akwizytor z odkurzaczem i w ramach prezentacji odkurzył łóżka, na
    których spała moja rodzina. Martwy naskórek, kurz i inne tego pokroju
    rzeczy wypełniły cały zbiornik...Potem po powrocie do Polski mieliśmy
    Wodnika - niby taki odpowiednik ale on już tak nie działał. Niestety
    nie znam nikogo kto ma rainbowa ale chętnie bym pożyczyła, żeby
    zobaczyć czy to rzeczywiście takie czary. Ale luksusowe produkty
    sprzedawane drogą sprzedarzy bezpośredniej często prócz ceny nie mają
    wad...