  • 11. Data: 2009-04-14 21:52:09
    Temat: Re: rdzewiejące sitka
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Sierp pisze:
    > Witam,
    >
    > macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos
    > odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
    > Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

    Tanie sitko z Ikei, myte w zmywarce nie chce rdzewieć.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 12. Data: 2009-04-15 14:00:15
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-14 23:52, użytkownik mirekm napisał::

    > Tanie sitko z Ikei, myte w zmywarce nie chce rdzewieć.

    Tanie sitko kupione na targu tez nie chce rdzewiec.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 13. Data: 2009-04-15 19:56:31
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Ikselka pisze:
    > Nonienonienonieno! Przegięcie do kwadratu. Mój komplet kupiłam w Lidl za
    > jakieś 35 zł, do tego dokupiłam największe osobno (ale identyczne) za
    > kilkanaście zł, zdaje się, że w Tesco.

    tylko ze ja wlasnie mam takie z tesco/real/cokolwiek, i rdzewieje
    cholerstwo :/ to samo mam z tarką
    nie myje w zmywarce, bo wtedy pewnie wyjalbym brunate sitko :-)
    chcialbym kupic cos, co mnie kolejny raz nie rozczaruje po dwoch myciach

    Sierp

  • 14. Data: 2009-04-16 07:53:44
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-15 21:56, użytkownik Sierp napisał::

> [...]
    > nie myje w zmywarce, bo wtedy pewnie wyjalbym brunate sitko :-)
    > chcialbym kupic cos, co mnie kolejny raz nie rozczaruje po dwoch myciach

    Jak zmienisz zdanie co do tego zaproszenia na slub to Ci kupie w
    prezencie :-p

    Cos takiego:
    http://allegro.pl/item606733205_cedzak_sitko_durszla
    k_od_super_sprzedawcy.html
    uzywane odwielu lat i zero rdzy. Fakt ze nie myte w zmywarce, bo duze
    cholerstwo jest, ale nie sadze aby to cos zmienilo.

  • 15. Data: 2009-04-16 13:08:46
    Od: annikka <a...@n...pl>

    Marek Kutyla pisze:

> [...]
    >
    > uzywane odwielu lat i zero rdzy. Fakt ze nie myte w zmywarce, bo duze
    > cholerstwo jest, ale nie sadze aby to cos zmienilo.

    Rozczaruję cię. Mam identyczne, myję w zmywarce i, niestety, rdzewieje.
    Chyba trzeba sprawić sobie plastikowe.

    Ania

  • 16. Data: 2009-04-16 14:20:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 13:13:57 +0200, Sierp napisał(a):

> [...]
    > odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
    > Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

    Polecam te - mam identyczne, sto procent pewności, że nie zardzewieją
    (aukcja nie moja, o nie):
    http://www.allegro.pl/item608617234_komplet_3_x_sitk
    o_kuchenne_bergner_stal_nierdz.html
    --
    "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
    ;-PPP

  • 17. Data: 2009-04-16 15:47:11
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-16 15:08, użytkownik annikka napisał::

    > Rozczaruję cię. Mam identyczne, myję w zmywarce i, niestety, rdzewieje.
    > Chyba trzeba sprawić sobie plastikowe.

    A to nie ide na slub ;-)

  • 18. Data: 2009-04-17 16:32:45
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Marek Kutyla pisze:
> [...]
    >
    > uzywane odwielu lat i zero rdzy. Fakt ze nie myte w zmywarce, bo duze
    > cholerstwo jest, ale nie sadze aby to cos zmienilo.

    To jest durszlak, a nie sitko. Durszlak to mi tez nie rdzewieje,
    nawet w zmywarce :-)
    Sitko to na przyklad to
    http://www.galerialimonka.pl/87,1331/cuisipro-sitko-
    stalowe-25-cm

    Sierp

  • 19. Data: 2009-04-17 18:25:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 18:32:45 +0200, Sierp napisał(a):

    k_od_super_sprzedawcy.html

    > To jest durszlak, a nie sitko. Durszlak to mi tez nie rdzewieje,
> [...]

    Tyle forsyyy za sitko???
    W życiu.
    Pokazywałam lepsze i tańsze - na Allegro.

  • 20. Data: 2009-04-17 18:33:23
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-17 18:32, użytkownik Sierp napisał::

    > To jest durszlak, a nie sitko. Durszlak to mi tez nie rdzewieje,
    > nawet w zmywarce :-)
    > Sitko to na przyklad to

    Nie podlizuj sie! I tak nie przyjde na ten slub! :-p

    zartowalem :-)