  • 1. Data: 2009-04-13 11:13:57
    Temat: rdzewiejące sitka
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Witam,

    macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos
    odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
    Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

    Sierp

  • 2. Data: 2009-04-13 12:19:56
    Temat: Re: rdzewiejące sitka
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 13:13:57 +0200, Sierp napisał(a):

> [...]
    > odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
    > Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

    Kupować tylko nierdzewne. Mam takich cały komplet, 7 sztuk, od małego do
    dużego - myję je w zmywarce i nic się nie dzieje.

    --
    "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
    ;-PPP

  • 3. Data: 2009-04-13 17:38:58
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Sierp wrote:
    > macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos
    > odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
    Te prawdziwe nigdy nie powinny rdzewiec :)
    A jak juz je wymienisz to na noc do kapieli z kwasku cytrynowego albo
    odkamieniacza. Rano sa jak nowe.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 4. Data: 2009-04-14 10:11:34
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-13 13:13, użytkownik Sierp napisał::

    > Witam,
    >
    > macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos
    > odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
    > Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

    Takie normalne do odcedzania makaronu ???
    Kurde nigdy nie zauwazylem zeby mi rdzewialy, moze sprawdz jaka masz
    wode w domu.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 5. Data: 2009-04-14 11:05:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 19:38:58 +0200, Artur Lew napisał(a):

    > Te prawdziwe nigdy nie powinny rdzewiec :)
    > A jak juz je wymienisz to na noc do kapieli z kwasku cytrynowego albo
    > odkamieniacza. Rano sa jak nowe.

    Jeśli nie są nierdzewne, to raczej zardzewiają jeszcze bardziej w kwasie i
    wodzie.

  • 6. Data: 2009-04-14 12:13:30
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Jeśli nie są nierdzewne, to raczej zardzewiają jeszcze bardziej w kwasie i
    > wodzie.

    Jeżeli rdzewieją to w zasadzie nie nadają się do niczego, ale tę rdzę można
    usunąć poprzez trawienie w wodorotlenku sodu...

  • 7. Data: 2009-04-14 12:56:37
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:
    > Jeśli nie są nierdzewne, to raczej zardzewiają jeszcze bardziej w kwasie i
    > wodzie.
    Napisalem przeciez jak je wymieni czyli majac w domysle te prawdziwe z
    nierdzewki ;)

  • 8. Data: 2009-04-14 13:47:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 14:56:37 +0200, Artur Lew napisał(a):

    > Napisalem przeciez jak je wymieni czyli majac w domysle te prawdziwe z
    > nierdzewki ;)

    No tak :-)
    Ale te moje nierdzewne to żadnych zabiegów nie wymagają poza myciem. To
    mnie zmyliło w Twojej wypowiedzi.

  • 9. Data: 2009-04-14 18:13:23
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Artur Lew pisze:
    > A jak juz je wymienisz to na noc do kapieli z kwasku cytrynowego albo
    > odkamieniacza. Rano sa jak nowe.

    rozumiem, ze takie to jest porzadne?
    http://www.galerialimonka.pl/87,1331/cuisipro-sitko-
    stalowe-25-cm
    czy tez to przegiecie cenowe?

    Sierp

  • 10. Data: 2009-04-14 19:55:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 20:13:23 +0200, Sierp napisał(a):

    > rozumiem, ze takie to jest porzadne?
    > http://www.galerialimonka.pl/87,1331/cuisipro-sitko-
    stalowe-25-cm
    > czy tez to przegiecie cenowe?
    >
    > Sierp

    Nonienonienonieno! Przegięcie do kwadratu. Mój komplet kupiłam w Lidl za
    jakieś 35 zł, do tego dokupiłam największe osobno (ale identyczne) za
    kilkanaście zł, zdaje się, że w Tesco.