  • 1. Data: 2009-04-14 06:25:59
    Temat: kuchenka polar
    Od: "P." <g...@o...pl>

    Witam
    Szczerze mówiąc, nie wiedziałem, że coś się jeszcze produkuje pod tą nazwą
    ale widziałem ciekawy model piekarnika + płyta gazowa (do zabudowy). Może
    ktoś posiada i się wypowie na temat produktó tej marki

    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-04-16 21:27:02
    Temat: Re: kuchenka polar
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale widziałem ciekawy model piekarnika + płyta gazowa (do zabudowy). Może
    > ktoś posiada i się wypowie na temat produktó tej marki

    Po doświadczeniach z pralką i lodówką uważam, że to złom.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/