    From: "brunet.wp" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: ręczny zraszacz ogrodowy o dużej wydajności
    Date: Fri, 26 Jul 2019 18:12:28 +0200

    Witam,

    mam chyba z 6 różnorakich ręcznych zraszaczy
    ogrodowych (w tym kilka częściowo zepsutych), ale
    każdy z nich ma dosyć słabą wydajność (strumień
    wody). Brakuje mi takiego o dużej wydajności, aby
    ta woda po prostu leciała pełnym lub prawie pełnym
    strumieniem.

    Na końcu węża (3/4 cala) rzeczywisty strumień wody
    to ok. 33-35 l/min (notabene dziwne, że tak mało
    skoro pompa hydroforowa ma nominalną wydajność 60
    l/min - JY1000 Omnigena, a wysokość podnoszenia
    stosunkowo niewielka, ze 3 m od lustra wody i w
    poziomie rura od studni do pompy ma ok. 6 m). Ale
    mniejsza o to, chciałbym aby ze zraszacza leciało
    to 33-35 l/min, może ciut mniej jeśli zraszacz
    musi trochę stłumić strumień aby uzyskać jego
    rozproszenie.

    Chodzi mi też o to aby:
    1. Pompa cały czas pracowała, a nie jak obecnie
    taktowała (jest zbiornik 24 l).
    2. Szybciej podlać ogródek.

    Podlewanie samym wężem albo dwoma zraszaczami
    jednocześnie już przerabiałem. System nawodnienia
    będzie, ale jeszcze nie teraz. Zmiana węża, pompy,
    studni nie wchodzi w grę. Zrobienie zraszacza
    samodzielnie - ostateczność.

    Szukam odpowiedniego zraszacza, może ktoś posiada
    i mógłby wskazać odpowiedni model.

    Pozdrawiam,
    Brunet