  • 1. Data: 2016-02-21 12:02:39
    Temat: reklamacja parametrow energii elektrycznej- jak to zrobic
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    Witam

    niestety w sezonie zimowym mam ogromne problemy z energia elektryczna i jej
    parametrami, wieczorem zarowki ledwo swieca, wszystko mruga a czasem jest tak ze od
    skoków napiecia cos sie wlacza w domu np tv lcd o 3 nad ranem. Rok temu byl zalozony
    uklad pomiarowy na liczniku, energetycy przyjechali stwierdzili ze na jednej fazie
    jest bardzo zle i nic z tym nie zrobili. Wsrod sasiadow mam energetyka zawodowego i
    paru amatorskich - i chyba ten pierwszy ukrecil leb sprawie. Wymienilem zamrazarke
    ostatnio poleciala lodówka - serwisan za kazdym razem wskazywal na jakosc pradu jako
    przyczyne. Ostatnio tez byl telefon do zakladu energetycznego ale oczywiscie
    energetyka ma to w d........., uslyszelismy ze nie beda chodzic po domach i sprawdzac
    bo ktos ich psem poszczuje.

    moze ktos przechodzil przez to i moze poradzic co z tym zrobic ? i jeszcze jedno
    pytanie: nawet jezeli energia nie odpowiada normom to jakie finansowe konsekwencje
    dla ZE to niesie ? bo ja nie jestem w stanie sobie sam monitorowac parametrow tego co
    dostaje a jezlei nawet zalozą uklad pomiarowy to powisi 2 tygodnie, ktos sie
    przestraszy ale za miesiac bedzie powrot do tej samej historii

    dzieki za pomoc

    zt

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2016-02-21 13:58:45
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 lutego 2016 12:02:42 UTC+1 użytkownik decore-meble.pl napisał:
> [...]
    dostaje a jezlei nawet zalozą uklad pomiarowy to powisi 2 tygodnie, ktos sie
    przestraszy ale za miesiac bedzie powrot do tej samej historii

    Można dzwonic na pogotowie energetyczne za każdym razem jak jest źle, a jak będą
    olewać to trzeba uderzyć do URE.

    Taką ścieżkę doradził mi pewien elektryk/energetyk (egzaminator SEPowski)

    --
    bajcik