  • 1. Data: 2013-04-08 23:59:53
    Temat: ścina oddzielenia pożarowego - krokwie
    Od: pablo <s...@p...invalid>

    Witam
    Będzie z tym jakiś problem "biurokratyczny", jeśli krokwie będą się
    kończyć równo z licem takiej ściany? Dach dwuspadowy, no i z jedej strony
    mam być ta ściana wystająca ponoć 30 cm nad koniec dachu. Jak się je
    skróci maksymalnie, to parę cm sciany z zew. jeszcze będzie. Tylko czy to
    przejdzie?
    Zastanawiam się jeszcze jak tam bedzie rynna wyglądać.

  • 2. Data: 2013-04-09 09:43:13
    Temat: Re: ścina oddzielenia pożarowego - krokwie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "pablo" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > przejdzie?
    > Zastanawiam się jeszcze jak tam bedzie rynna wyglądać.

    Nie masz projektu? W tych przypadkach które widziałem wyglądało to tak że
    ściana zewnętrza była wymurowana wyżej tworząc tak jakby murek wzdłuż dachu.
    Za tym murkiem było coś co zastępowało rynnę po czym woda sobie spływała
    wzdłuż tego murku to ścian szczytowych gdzie były rury spustowe.

    Poza ten "murek" nic nie wystawało żadna krokiew rynna ani nic innego.
    Wyglądało to jak normalny mur i nawet z dołu nie było widać że tam, dalej
    jest dach dwuspadowy.

    Pozdrawiam
    Ergie