  • 11. Data: 2017-09-07 00:53:56
    Temat: Re: sezon huraganów w USA sie zaczął
    Od: d...@g...com

  • 12. Data: 2017-09-07 13:35:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Sep 2017 02:58:51 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > dają "shingles". Czyli papę która ma wyglądać jak dachówka.

    Czyli coś w rodzaju onduliny albo daniej dachówki bitumicznej.
    Nie wiem sąd masz info, że to trzeba zmieniać co kilka lat.

    > Oglądając zdjęcia po różnych huraganach zastanawiam dlaczego oni
    > tak uparcie trymają się technologi szkieletowej.

    Bo można je szybko i tanio odbudować?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2017-09-12 21:32:11
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 06.09.2017 o 07:54, Lisciasty pisze:
    > A taki sknerus co robi
    > remont raz na 25 lat to normalnie działa na szkodę społeczeństwa :P

    Zaraz, przecież od 1990 roku to minęło nawet więcej. :)
    No chyba, że wątkotwórcy o zupełnie inny ustrój chodziło.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 14. Data: 2017-09-13 08:44:22
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 6 Sep 2017 10:48:33 -0700 (PDT), Tornad napisał(a):

    > Zauwazylem, ze huragany, ktore maja damskie imiona sa wredniejsze.

    Bo huragan jest jak kobieta, na początku ciepły i wilgotny a potem zabiera
    ci dom i samochód:)

    --
    scruffty