  • 11. Data: 2015-02-15 12:14:20
    Temat: Re: sprawa wodomierza
    Od: Frez <f...@g...com>

    Ryczałt nie wchodzi w grę.To bezsens.
    A takich liczników poza złomem regeneratorzy to nie skupują?

  • 12. Data: 2016-01-11 19:06:02
    Od: d...@g...com

    W dniu środa, 11 lutego 2015 20:30:25 UTC+1 użytkownik Frez napisał:
    > Jest wspólnota mieszkaniowa.
    > Zarządca przypomniał sobie,że trzeba dokonać wymiany wodomierza (zimna
    > woda)i to szybko, bo skończyła się legalizacja.
    > Niestety płacę z własnej kieszeni, ale:
    > 1. Kupić nowy ( co zrobić ze starym?)
    > 2. Dać do legalizacji- jaki jest koszt?
    > 3. Kupić jakiś regenerowany- przecież czas życia ich to 5 lat.
    >
    > Co znawcy zagadnienia polecają w aspekcie rachunku ekonomicznego?

    Myślę, że lepiej kupić nowy choćby ze względów higienicznych. Przepływa przez niego
    woda pitna.

  • 13. Data: 2016-01-11 19:26:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I zapewne w fabryce licznikow i sklepach gdzie je sprzedaja wszyscy maja ksiazeczki
    zdrowia. Napisales i sie zrobilo smiesznie. Prosze nie pisz wiecej bo mam zajady i
    mnie boli jak sie smieje.