  • 1. Data: 2009-09-15 12:35:42
    Temat: sprawdza się blacha na scianie za kuchnią
    Od: "tomi71" <m...@i...pl>

    Witam!

    Mam zamiar za płytą grzewczą na ścianie dać blachę nierdzewną.
    Jak oceniacie ten pomysł.
    Pytanie kieruję zwłaszcza do tych co to mają a nie do tych co ... dużo myślą

    pozdrawiam
    Tomasz Matula

  • 2. Data: 2009-09-15 12:52:57
    Temat: Re: sprawdza się blacha na scianie za kuchnią
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "tomi71" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak oceniacie ten pomysł.
    > Pytanie kieruję zwłaszcza do tych co to mają a nie do tych co ... dużo

    blacha nierdzewna ma atest do kontaktu ze spozywka (w wiekszosci rodzajow
    nierdzewki) - to in plus
    in minus? nie boisz sie ze.. odbarwi sie pod wplywem przegrzewania sie?
    (jesli za plyta grzewcza) ?
    chociaz to malo prawdopodobne przy tak "niskich" temperaturach ...

  • 3. Data: 2009-09-15 17:53:49
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 14:35:42 +0200, tomi71 napisał(a):

> [...]
    > Jak oceniacie ten pomysł.
    > Pytanie kieruję zwłaszcza do tych co to mają a nie do tych co ... dużo myślą

    Myślisz - masz :-D
    --

    Ikselka.

  • 4. Data: 2009-09-15 18:18:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 14:35:42 +0200, tomi71 napisał(a):

    > Pytanie kieruję zwłaszcza do tych co to mają a nie do tych co ... dużo myślą

    Ci, co to mają, na pewno się nie przyznają, że kupili coś, z czym coś jest
    nie tak, zatem przyjmij od razu i bez pytania, że taka blacha jest super -
    i zamontuj :-P
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-09-15 19:28:46
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    XL pisze:

    > Ci, co to mają, na pewno się nie przyznają, że kupili coś, z czym coś jest
    > nie tak, zatem przyjmij od razu i bez pytania, że taka blacha jest super -
    > i zamontuj :-P
    mam i jest ok

    michal

  • 6. Data: 2009-09-16 05:27:12
    Od: "JS" <m...@g...com>

    A ta blacha ma być jaka? Satynowa, drapana, gładka na lusterko? Od tego
    wiele zależy.
    Jacek

  • 7. Data: 2009-09-16 07:33:21
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > (jesli za plyta grzewcza) ?
    > chociaz to malo prawdopodobne przy tak "niskich" temperaturach ...

    Przepraszam że pytam, ale zanim napisałeś wziąłeś te różowe pigułki na głowę?

  • 8. Data: 2009-09-16 23:43:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 07:27:12 +0200, JS napisał(a):

    > A ta blacha ma być jaka? Satynowa, drapana, gładka na lusterko? Od tego
    > wiele zależy.
    > Jacek

    Jak dla mnie - nic od tego nie zależy. Blacha na ścianie to blacha na
    scianie - czyli kuchnia zamieniona w prosektorium.
    --

    Ikselka.

  • 9. Data: 2009-09-17 06:23:01
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Pomijając prosektorium...
    Czyściłaś kiedyś blachę polerowaną i dla porównania drapaną?
    Jacek

  • 10. Data: 2009-09-17 08:20:46
    Od: "kuba" <q...@i...pl>

    > Jak dla mnie - nic od tego nie zależy. Blacha na ścianie to blacha na
    > scianie - czyli kuchnia zamieniona w prosektorium.
    > --

    zapomniałaś dodać, że jest to opinia matrony z podkieleckiej wsi, do której
    wszelkie trendy docierają z opóxnieniem 100 lat.