  • 1. Data: 2009-09-15 17:55:25
    Temat: Jak zdemontowac zbiornik w kompakcie WC ? :)
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com>

    Pytanie jak w temacie :) Odkrecilem motylki od spodu... czy sruby sa
    wlozone luzem i mozna je puknac od spodu mlotkiem czy tez otwory w
    ktorych sa osadzone sa gwintowane i nie powinienem tego robic ?

    Problem polega na tym, ze lby srub (wewnatrz zbiornika) skorodowaly, w
    dodatku wszystko jest popaprane silikonem. Nie wykluczam, ze panowie
    "profesjonalisci" przykleili klejem silikonowym zbiornik do muszli, cos
    jeczeli wtedy ze nie moga znalezc uszczelki...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-09-15 19:05:17
    Temat: Re: Jak zdemontowac zbiornik w kompakcie WC ? :)
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> wrote:
> [...]
    > wlozone luzem i mozna je puknac od spodu mlotkiem czy tez otwory w
    > ktorych sa osadzone sa gwintowane i nie powinienem tego robic ?

    W znanych mi kompaktach śruby są na wcisk, przez gumowe uszczelki,
    puknięcie powinno pomóc.

    J.