  • 1. Data: 2009-09-14 14:31:51
    Temat: WC i bidet do zabudowy
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    czy jest możliwość, aby połaczyć ze sobą bidet i WC do zabudowy, aby stały
    do siebie plecami (nie poprzecznie do ściany, ale równolegle) bez
    przymocowania ich do ściany? Czy dałoby radę kupić jakiś specjalny stelaż,
    czy niestety, ale musi być to mocowane do litej ściany, a nie np do takiej
    z nidy?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2009-09-14 16:30:24
    Temat: Re: WC i bidet do zabudowy
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    lukas <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    > bez przymocowania ich do ściany? Czy dałoby radę kupić jakiś
    > specjalny stelaż, czy niestety, ale musi być to mocowane do litej

    Są stelaże mocowane do podłogi, więc nie powinno byc problemu.

    J.

  • 3. Data: 2009-09-14 19:26:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    lukas wrote:
> [...]
    > bez przymocowania ich do ściany? Czy dałoby radę kupić jakiś
    > specjalny stelaż, czy niestety, ale musi być to mocowane do litej

    jest system Gebrita do budowy takich ścianek, popatrz na ich stronę.

    albo kup dwa zwykłe podtynkowece i wzmocnij je jakimiś dwoma ceownikami
    kotwionymi do podłoża.

  • 4. Data: 2009-09-14 23:30:20
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy niestety, ale musi być to mocowane do litej ściany, a nie np do takiej

    wszystko jest możliwe. Zespawać odpowiednią ramę z grubych profili i
    zakotwić w podłodze i w ścianie i gotowe.....
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-09-17 10:13:00
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 14-09-2009 o 16:31:51 lukas <l...@w...pl> napisał(a):

    > czy jest możliwość, aby połaczyć ze sobą bidet i WC do zabudowy, aby
    > stały do siebie plecami

    wycofuję się z tego pytania, zdecydowanie prościej jest jednak do ściany,
    a udało mi się tak zaplanować oba urządzenia, że będzie przed nimi dosyć
    miejsca