  • 1. Data: 2009-09-15 19:30:24
    Temat: witam grupe
    Od: "Zencher" <z...@w...pl>

    potrzebuje druk wnosku na zmiane licznika dwutaryfowego jedno taryfowego od
    energi.Bo po przeliczeniu widze ze jest to korzystniejsze dla mojej rodzini.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-09-15 19:58:49
    Temat: Re: witam grupe
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Zencher" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuje druk wnosku na zmiane licznika dwutaryfowego jedno taryfowego
    > od

    nie chce mi się iść do samochodu ;P
    na pocieszenie: http://panel.comze.com/dzien_noc.pdf

    > energi.Bo po przeliczeniu widze ze jest to korzystniejsze dla mojej
    > rodzini.

    ja na dwutaryfce dzień/noc mam 5zł/2miesiące, lepszy rydz niż nic
    ostatecznie widzę że te 2h w dzień średnio się przydają, a pranie w dzień
    tych godzinach też aż tyle nie daje - pralka wirnikowa, woda ciepła z kranu
    za rok zmieniam na dwutaryfkę w taryfie weekendowej

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 3. Data: 2009-09-15 20:53:08
    Od: "Zencher" <z...@w...pl>

> [...]
    > kranu
    > za rok zmieniam na dwutaryfkę w taryfie weekendowej

    Dzieki.
    Tylko ze u mnie wysokiej taryfy mam 300 a niskiej koło 180 miesiecznie to
    jak dla mnie to sie nie opłaca .

  • 4. Data: 2009-09-15 21:49:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Dzieki.
    > Tylko ze u mnie wysokiej taryfy mam 300 a niskiej koło 180 miesiecznie to
    > jak dla mnie to sie nie opłaca .

    13zł taniej masz
    twoj rachunek na dwutaryfce: 235,78zł
    na jednej taryfie: 249,01zł

    rewelacji nie robisz, jednak jak policzyć x6, czyli cały rok
    to w kieszeni ci zostaje prawie osiem dyszek

    nie wiem kiedy zmieniałeś taryfę, ale pomyśl nad weekendową
    nie ma w dzień godzin ale jest za to od 21:00 i cały weekend
    ja jak tylko bede mogl to zmieniam

    zmiany można dokonać raz w roku

    powyższe rozważania tyczą się Złotowa,
    ZE Poznań, oddz. Wałcz, ENEA