  • 31. Data: 2013-09-21 10:52:03
    Temat: Re: stacja uzdatniania - koszty
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 21.09.2013 o 09:12 Grzegorz <n...@g...pl> pisze:

    > Na pewno pomoże, wkład powinien wystarczyć na 3 mies. To i tak taniej
    > niż cała stacja a poza tym jak wyżej grzegorz pisze woda po stacji nadaje
    > się tylko do mycia.
    > janusz
    >

    > 3 misiące?
    > Na pewno nie pomoże (no, może na jakieś paprochy).
    > Zadałeś sobie trud by policzyć ile ten filtr jest w stanie zmiękczyć
    > wody?
    > Ile i przy jakim max. przepływie.
    Po co mam liczyć? to jest podane w parametrach filtra a właściwie wkładu
    jonowymiennego.
    To po 1, a po drugie żeby napisać 2 zdania musisz cytować
    wszystko? kogutek jesteś?

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 32. Data: 2013-09-21 14:43:00
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-09-19 15:10, Adam pisze:

    > W kazdym urzadzeniu mam w chromie widoczne otwarte karty. Wychodze z domu,
    > biore telefon, chce cos zobaczyc - dwa kliki i juz czytam co sie na grupie
    > dzieje.

    Ta jednostka chorobowa się pewnie jakoś nazywa... W języku potocznym to
    zwykłe "uzależnienie" :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 33. Data: 2013-09-21 23:59:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 21 września 2013 14:43:00 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Ta jednostka chorobowa się pewnie jakoś nazywa... W języku potocznym to
    > zwykłe "uzależnienie" :)

    Zwal jak zwal - wazne ze zdrowsze niz np. palenie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2013-09-22 10:13:14
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > wody?
    > Ile i przy jakim max. przepływie.
    Po co mam liczyć? to jest podane w parametrach filtra a właściwie wkładu

    Podaj te parametry.
    Następnie z katalogów producenta wymieniacza jonowego
    policz czy ta ilość wymieniacza jonowego i przy tym przepływie
    jest w stanie zmiękczyć wodę.
    Powtórzę: zmiękczyć przy natężeniu przepływu stosowanym
    przy normalnym użytkowaniu danego kranu.
    Mi wychodzi, że 1L wkład to co najwyże ładnie wygląda.
    Takim wkładem to w ciagu minuty nie zmiękczysz wody nawet
    do mycia zębów czy golenia.
    O prysznicu, praniu, zmywaniu nie wspomnę.

    To po 1, a po drugie żeby napisać 2 zdania musisz cytować
    wszystko? kogutek jesteś?
    Pytaj Kogutka.
    Z irytacji wyczuwam, że musisz mieć ze sprzedażą tych urzadzeń
    coś wspólnego.

    Pozdr
    Janusz

  • 35. Data: 2013-09-23 10:50:00
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 22.09.2013 o 10:13 Grzegorz <n...@g...pl> pisze:

> [...]
    > Następnie z katalogów producenta wymieniacza jonowego
    > policz czy ta ilość wymieniacza jonowego i przy tym przepływie
    Ale po co? kupuję gotowy wkład i mam.

    > Powtórzę: zmiękczyć przy natężeniu przepływu stosowanym
    > przy normalnym użytkowaniu danego kranu.
    Jest portal aukcyjny, jest tam tego od groma to sobie poszukaj i poczytaj.

    > Mi wychodzi, że 1L wkład to co najwyże ładnie wygląda.
    > Takim wkładem to w ciagu minuty nie zmiękczysz wody nawet
    > do mycia zębów czy golenia.
    > O prysznicu, praniu, zmywaniu nie wspomnę.
    No to nie wspominaj. Mam to gdzieś. Ja używam i wiem jak działa,
    jak działa źle to widzę to po zmywarce.

> [...]
    > wszystko? kogutek jesteś?
    > Pytaj Kogutka.
    > Z irytacji wyczuwam, że musisz mieć ze sprzedażą tych urzadzeń
    Pudło, nie mam, a irytują mnie ludzie którzy nie potrafią
    poprawnie zacytować posta.

    --

    Pozdr
    Janusz