  • 11. Data: 2014-02-18 09:41:49
    Temat: Re: system drzwi szklanych (przesuwny / skladany) do kabiny prysznicowej
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lutego 2014 08:50:53 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:

    > Adam a może cos w Ostrawie znajdziesz? Przeciez masz rzut beretem do
    > niej....

    Owszem tylko wez tu po Czesku dogadaj sie o co chodzi - znajac zycie to
    predzej padniesz ze smiechu niz sie czegos dowiesz :-))

    Wolalbym sobie w sieci cos konkretnego znalezc i jak juz to jechac po
    konkretne zamowienie, a jak sie nazywa "system drzwi szklanych do kabin
    prysznicowych" wole nawet nie myslec :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2014-02-18 10:04:38
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lutego 2014 09:41:49 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Wolalbym sobie w sieci cos konkretnego znalezc i jak juz to jechac po
    >
    > konkretne zamowienie, a jak sie nazywa "system drzwi szklanych do kabin
    >
    > prysznicowych" wole nawet nie myslec :D
    Nieśmiesznie:
    Systém skleněné dveře pro taxíky sprcha

    --
    ZbyszekZ@private

  • 13. Data: 2014-02-18 10:41:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-18 09:41, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Wolalbym sobie w sieci cos konkretnego znalezc i jak juz to jechac po
    > konkretne zamowienie, a jak sie nazywa "system drzwi szklanych do kabin

    A ja zrezygnowalem z drzwi w kabinie. Sa po prostu dwie murowane sciany
    i szyba wklejona do aluminiowego ceownika. Nawet jak sie cos wychlapie
    to gora 50-60cm na zewnatrz, co i tak nie ma znaczenia biorac pod uwage,
    ze mokrym i tak sie wychodzi. Zachowuje sie w ten sposob nieco wizualnie
    wiecej przestrzeni. U Ciebie WM i tak znacznie szybciej osuszy powietrze
    jak u mnie WG.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2014-02-18 12:17:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lutego 2014 10:41:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]

    > ze mokrym i tak sie wychodzi. Zachowuje sie w ten sposob nieco wizualnie
    > wiecej przestrzeni. U Ciebie WM i tak znacznie szybciej osuszy powietrze

    Ja sie juz 3-4 lata kapie calkowicie bez szyby w tej kabinie i jest spoko
    ale jak sie po 2-3-4 tygodniach nie wyczysci odplywu liniowego to
    trzeba deszczownice przykrecac bo woda potrafi wyleciec na zewnatrz
    (coprawda tam tez jest lekki spadek w kierunku odplywu ale jakbym sie
    tak zapomnial to potem trzeba mopem szorowac ;)

    A druga sprawa - mam panel prysznicowy z "biczami" wodnymi - czyli po
    prostu dysze ktore napierniczaja poziomo - bez szyby nie da sie z tego
    korzystac bo woda tryska na srodek lazienki ;-)

    Pasowaloby mi nawet dorobic niski cokolik (3-5cm) przed odplywem, mam tam
    na niego miejsce a lazienka najmniejsza nie jest - mysle ze same szyby
    jej optycznie nie pomniejsza :) No a znajac zycie to i tak te drzwi z kabiny
    beda zamykane tylko przy kapieli - a tak to beda zsuniete na scianke :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2014-02-18 14:02:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-18 12:17, Adam pisze:

    > Ja sie juz 3-4 lata kapie calkowicie bez szyby w tej kabinie i jest spoko

    Tez tak mialem na poczatku i dalo sie. :-) Jedyny problem to byly drzwi,
    bo kabina jest kilkanascie cm od drzwi wejsciowych.

    > A druga sprawa - mam panel prysznicowy z "biczami" wodnymi - czyli po
    > prostu dysze ktore napierniczaja poziomo - bez szyby nie da sie z tego
    > korzystac bo woda tryska na srodek lazienki ;-)

    A to tak. Tego nie przeskoczysz.

> [...]
    > beda zamykane tylko przy kapieli - a tak to beda zsuniete na scianke :)

    To nawet lepiej bo szybciej wyschnie.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.