  • 1. Data: 2010-05-17 10:52:12
    Temat: szafki kuchenne mocowanie
    Od: m <f...@f...pl>

    witam,
    zabieram sie za powieszenie szafek kuchennych.
    Sa dosyc duze: wysokosc 89cm, glebokosc 30cm, szerokosc 60cm
    dlatego kupilem do tego najwieksze uszy jakie byly oraz kolki rozporowe
    12mm. Szafki zrobione sa z plyty laminowanej 18mm. Jakimi srubami
    przymococwac uszy do szafek, zeby miec pewnosc, ze nic sie nie rozsypie?

  • 2. Data: 2010-05-17 11:06:41
    Temat: Re: szafki kuchenne mocowanie
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik m napisał:
> [...]
    > 12mm. Szafki zrobione sa z plyty laminowanej 18mm. Jakimi srubami
    > przymococwac uszy do szafek, zeby miec pewnosc, ze nic sie nie rozsypie?
    Witaj
    a nie myślałeś o uchwytach szafkowych i listwie ściennej ? IMHO ładniej
    wygląda, względnie łatwo się montuje, a takie niewielkie szafeczki to
    spokojnie się utrzymają.

    pzdr.
    rafał

  • 3. Data: 2010-05-17 16:24:29
    Od: Krzysztof Thomas <p...@g...com>

    On 17 Maj, 12:52, m <f...@f...pl> wrote:

> [...]
    > 12mm. Szafki zrobione sa z plyty laminowanej 18mm. Jakimi srubami
    > przymococwac uszy do szafek, zeby miec pewnosc, ze nic sie nie rozsypie?

    na tylnej scianie nie masz u gory paska ok 10 cm szer z plyty
    laminowanej takiej jak boki? Jak jest to wierc w tym otwor jesli nie
    ma i w to kolki.
    Kolki 12 to juz trochu przewymiarowane;-). 8 wystarczy

    pzdr
    krzychut
    www.drewnianebudowanie.pl

  • 4. Data: 2010-05-18 11:50:44
    Od: m <f...@f...pl>

    On Mon, 17 May 2010 09:24:29 -0700 (PDT)
    Krzysztof Thomas <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > ma i w to kolki.
    > Kolki 12 to juz trochu przewymiarowane;-). 8 wystarczy

    nie ma, sam robilem te szafki;p Kolki juz kupilem, jesli
    znajde takie wiertlo to juz tak zostawie.
    Uszy kupilem takie:
    http://img140.imageshack.us/img140/5140/zawieszkista
    loweol4.jpg.
    Czyli bez tego paska nie da rady? Za malo wytrzymala jest plyta
    laminowana zeby przykrecic do krawedzi plyt?

  • 5. Data: 2010-05-18 11:52:18
    Od: m <f...@f...pl>

    On Mon, 17 May 2010 13:06:41 +0200
    rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

> [...]
    > a nie myślałeś o uchwytach szafkowych i listwie ściennej ? IMHO
    > ładniej wygląda, względnie łatwo się montuje, a takie niewielkie

    Jesli sie nie myle to przy listwie sciennej nie mozna umiescic
    szafek na rowni ze sciana, nie mam kafelkow wiec musza przylegac
    do sciany na calej dlugosci. Dodatkowo trzeba cofac plecy w szafkach.

  • 6. Data: 2010-05-18 12:08:35
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik m napisał:

    > Jesli sie nie myle to przy listwie sciennej nie mozna umiescic
    > szafek na rowni ze sciana, nie mam kafelkow wiec musza przylegac
    > do sciany na calej dlugosci. Dodatkowo trzeba cofac plecy w szafkach.
    To patent z szafek IKEA, wewnątrz każdej szafki przykręcasz do ścianek
    kątowniki ale w poziomie, i przez te kątowniki wkręcasz się kołkiem do
    ściany. ciężko mi to opisać, jakbyś miał gdzieś sklep na I w pobliżu to
    możesz podejrzeć.
    pozdrawiam
    rafał