  • 1. Data: 2009-04-02 19:18:25
    Temat: szukam pani Zosi
    Od: "Ryszard Sosnowski" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    przepraszam że nie w temacie lecz nie wiem gdzie pisać - może kto pomoże?
    Mam nietypowy temat oraz prośbę o pomoc w nawiązaniu kontaktu z:
    "Zofia Łukaszewska wspólnie z mężem Hieronimem rozpoczęła przygodę z "jagodą
    kamczacką" w 1991 r. W swoim ogrodzie w Osielsku koło Bydgoszczy posadziła
    wówczas sprowadzone z Rosji siewki odmian jadalnych suchodrzewu."
    Jeśli ktoś z grupy miałby jakiekolwiek namiary i mógłby umożliwić mi kontakt
    z Panią Zofią lub jej mężem w temacie jej prac nad sadzonkami to byłbym
    ogromnie wdzięczny.
    rysiek

  • 2. Data: 2009-04-02 19:33:50
    Temat: Re: szukam pani Zosi
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

> [...]
    > kontakt
    > z Panią Zofią lub jej mężem w temacie jej prac nad sadzonkami to byłbym

    Znam Zosię i jej męża osobiście, ale przed podaniem namiarów musiałabym ich
    spytać o zdanie - mailowo lub telefonicznie, czy mogę
    Poproszę o może więcej danych na barbara.zka(a tu małpeczka) gmail.com.
    a jagodę kamczacką też od nich mam i ogród mają niesamowity....
    Pozdrawiam
    Fiora

  • 3. Data: 2009-04-02 20:00:10
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > z Panią Zofią lub jej mężem w temacie jej prac nad sadzonkami to byłbym

    Osielsk,Jagodowo.
    Mirzan