  • 1. Data: 2009-04-02 18:33:05
    Temat: Kaktusik, czy co?
    Od: Weronika <w...@g...pl>

    Mam pytanie, czy ktoś wie... co to za kwiatek... chodzi mi o nazwę, żeby
    wiedzieć jak szukać na internecie... koleżanka go dostała w strasznym
    stanie od babci, ja choć trochę na hodowli kwiatków w doniczkach się
    znam to często i tak wiem jak się opiekować ale nie wiem co jak się
    nazywa... mam kiepską pamięć...
    Co to jest?
    > http://picasaweb.google.pl/werreq/KwiatekZgadywankaC
    oTo#

  • 2. Data: 2009-04-02 23:00:29
    Temat: Re: Kaktusik, czy co?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Apr 2009 20:33:05 +0200, Weronika napisał(a):

> [...]
    > stanie od babci, ja choć trochę na hodowli kwiatków w doniczkach się
    > znam to często i tak wiem jak się opiekować ale nie wiem co jak się

    Echeveria elegans
    http://images.google.pl/images?hl=pl&q=Echeveria+ele
    gans&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&aq=f&oq=

  • 3. Data: 2009-04-03 16:44:00
    Od: Weronika <w...@g...pl>

    Ikselka pisze:

    > Echeveria elegans
    > http://images.google.pl/images?hl=pl&q=Echeveria+ele
    gans&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&aq=f&oq=
    Taaaaak, to jest pewnie to... bardzo podobne... ino ten mojej
    koleżanki jest ość zniszczony.... baardzo dziękuję...
    Na kaktusach mało się znam, a jeszcze mam swoje trzy, których w ogóle
    nie znam... niedługo i je zamieszczę... dziękuję