  • 1. Data: 2009-04-02 07:01:57
    Temat: Choinka na balkonie!!! co dalej?
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Pewnie nie ja jeden mam taki problem. Po Gwiazdce wystawiłem na balkon i
    została mi do teraz dorodna choinka w plasikowej donicy. podlewam ją od
    czasu do czasu. Puściła już młode odrosty i..... co teraz? Czy "przezimuje
    :-)" przez lato do nastepnej Gwiazdki, czy powinienem ja zasadzic na
    działce? Czy nie padnie po wkopaniu w normalny grunt? A może zostawić na
    bakonie? ( południowy , słoneczny) Czy mi się ugotuje podczas letnich
    upałów? Co wy na to ogrodnicy? Szkoda tej rośliny... duża jest . Ma się jej
    na życie...

    --
    Pozdrawiam wiosennie
    Krasnal

  • 2. Data: 2009-04-02 08:49:31
    Temat: Re: Choinka na balkonie!!! co dalej?
    Od: esony <e...@g...com>

    On 2 Kwi, 09:01, "Krasnal" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > bakonie? ( południowy , słoneczny) Czy mi się ugotuje podczas letnich
    > upałów? Co wy na to ogrodnicy? Szkoda tej rośliny... duża jest . Ma się jej

    posadź, daj jej szansę - jak ją wykorzysta to będziesz miał piękne
    drzewo.