  • 1. Data: 2009-04-03 18:32:27
    Temat: budki - już "po ptokach"?
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    witam

    właśnie gadaliśmy z tatą o starym sadzie mojego taty i stanęło ba
    budkach, czyli czy jak co roku przespaliśmy czas wieszania i jak
    powiesimy teraz to już tylko osy się tam rozgoszczą?

    pozdrawiam
    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 2. Data: 2009-04-03 18:47:45
    Temat: Re: budki - już "po ptokach"?
    Od: Bbjk <b...@g...pl>

    bodie kotas pisze:

    > właśnie gadaliśmy z tatą o starym sadzie mojego taty i stanęło ba
    > budkach, czyli czy jak co roku przespaliśmy czas wieszania i jak
    > powiesimy teraz to już tylko osy się tam rozgoszczą?

    U nas dopiero się kokoszą, dziś szpaki zajęły zeszłoroczną kowalikową
    budkę, do drugiej się przymierzają, sikory też dopiero wybierają,
    kowaliki już zajęły kolejną, a drozdy wiją gniazda w choinkach. IMO
    zdążysz. Osy "hodujemy" w garażu.
    --
    Basia

  • 3. Data: 2009-04-03 23:36:56
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    bodie kotas wrote:
> [...]
    > budkach, czyli czy jak co roku przespaliśmy czas wieszania i jak
    > powiesimy teraz to już tylko osy się tam rozgoszczą?

    może i korniki?

    moon