  • 1. Data: 2018-01-26 19:31:11
    Temat: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: uciu <a...@g...com>

    Za tydzień przychodzi mi gościu i będzie "zbroił" :-) kotłownię.
    Trzeba powiesić PC i zrobić całą instalacje....

    Chciałem wcześniej położyć płytki na ściany - tylko te gdzie będą rurki...
    Jednak mam obawy....
    Tynki zrobione 2 miesiace temu, wylewki 2 tygodnie temu....ale z racji pogody mega
    wilgoć w domu... po ścianach zewnętrznych spływa woda, na suficie pełno kropli.

    Ogólnie rurki i graty z PC będą na ścianach wewnętrznych, które są w miarę suche ale
    mam i tak obawy...

    W domu grzeje kozą ale z racji kształtu domu w kotłowni są 3 stopnie i wilgotnooooo
    /parterówka, 27m długa - piec na jednym koncu...kotłownia na drugim/.

    Jest sens kłaść płytki teraz?

    Czy może gimnastykować się potem jak już rurki będą???

    Adam

  • 2. Data: 2018-01-26 21:45:03
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 19:31:13 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    >

    > Jest sens kłaść płytki teraz?
    >
    > Czy może gimnastykować się potem jak już rurki będą???

    jesli kłasc to przed tymi instalacjami. Inne pytanie - po co kafle na scianach w
    kotłowni? Przy węglu bym predzej zrozumiał.

    b.

  • 3. Data: 2018-01-26 21:50:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 19:31:13 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

    > Jest sens kłaść płytki teraz?

    Musiałem całą "kotłownię" zrobić przed płytkami.. I tak sobie jest
    bez płytek 8-my rok. Czasem żałuję jak widzę u innych eleganckie płytki
    i brak pająków ale jak sobie pomyślę, że do "kotłowni" schodzę z
    5 razy do roku, a ta jest normalnie zamknięta za ładnymi drzwiami to
    mi przechodzi ochota na kafelkowanie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2018-01-26 21:56:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 21:45:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > jesli kłasc to przed tymi instalacjami. Inne pytanie - po co kafle
    > na scianach w kotłowni? Przy węglu bym predzej zrozumiał.

    Myśmy oblecieli ściany płytkami za 12 zeta/m2, wygląda nieźle,
    w sumie to kobita chciała a ja się nie kłóciłem. Nie przeszkadzają :>

    L.

  • 5. Data: 2018-01-26 22:44:34
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    U mnie kotlownia byla pierwszym pomieszczeniem na gotowo od A do Z:)
    Plytki jakies w okolicy 20zl/m2 - zarowno na scianach, jak i na
    podlodze. Wygladaja bardzo dobrze.
    Pompa przyjechala pol roku pozniej i dopiero wtedy tez robilem cala
    armature. Gdy majster kladl plytki w kotlowni mialem tylko rury
    wyprowadzone z podlogi, do ktorych mialy byc pozniej dogrzane dobiegi od
    odwiertu i jedna rure z wodomierzem.
    Piotr

  • 6. Data: 2018-01-26 23:14:03
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >

    > jesli kłasc to przed tymi instalacjami. Inne pytanie - po co kafle na scianach w
    kotłowni? Przy węglu bym predzej zrozumiał.

    Tego też nie mogę zrozumieć że ludziska z domów sklep mięsny jak za komuny robią
    Kafle w salonie, kuchni, kotłowni i kto wie gdzie jeszcze
    Tyle innych materiałów jest a ludzie prosektorium z domu robia

  • 7. Data: 2018-01-26 23:19:45
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 23:14:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Kafle w salonie, kuchni, kotłowni i kto wie gdzie jeszcze
    > Tyle innych materiałów jest a ludzie prosektorium z domu robia

    znaczysie jakie masz alternatywy? deski i panele drewnopodobne. No chyba ze wliczasz
    linoleum

    b.

  • 8. Data: 2018-01-27 11:27:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-01-26 o 19:31, uciu pisze:
> [...]
    wilgoć w domu... po ścianach zewnętrznych spływa woda, na suficie pełno kropli.
    A wylewki polewałeś albo przykryłeś folią?

    > Ogólnie rurki i graty z PC będą na ścianach wewnętrznych, które są w miarę suche
    ale mam i tak obawy...
    Ja bym tylko ściany pomalował na biało, będzie lepiej wyglądać niż
    surowy tynk.
    Rurki pójdą Ci po ścianach więc płytki im nie przeszkodzą, gorzej z
    wszystkimi przekuciami i mocowaniem rur, majster poniszczy Ci płytki
    więc nie wiem czy warto.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 9. Data: 2018-01-27 16:01:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To czy majster poniszczy zalezy od klasy majstra. Dzisiaj sa dostepne dla majstrow
    takie narzedzia, technologie i materialy ze nic nie powinno sie zniszczyc. Dziury w
    przyklejonych plytkach od dawna daje sie robic bez zniszczenia plytek.

  • 10. Data: 2018-01-27 16:10:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozna podloge w kotlowni farba do betonu pomalowac. Poza tym co przeszkadza linoleum
    w kotlowni z pompa ciepla albo kotlem gazowym powieszonym na scianie?