  • 71. Data: 2018-02-05 12:38:40
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 11:22:11 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Tzn. obcym ludziom do domu wchodziłeś żeby wymacać jak mają kafelki/
    > panele/cokolwiek położone? Ciężko mi to sobie wyobrazić.

    Nie chodzi o płytki czy kafelki tylko o to co jest pod nimi.
    A tynki i posadzki jak najbardziej chodziłem oglądać. Normalna praktyka.
    Do mnie też inni przychodzili. Co w tym dziwnego?

    Jak jest dobra ekipa to sama pyta czy może podesłać ew. przyszłych klientów
    na oglądanie roboty. Jakby spartaczyli to by nikogo nie przysłali ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 72. Data: 2018-02-05 19:04:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Tzn. obcym ludziom do domu wchodziłeś żeby wymacać jak mają kafelki/
    > panele/cokolwiek położone? Ciężko mi to sobie wyobrazić.

    Ja też chodziłem obcym ludziom po domu, po prostu wykonawca zapraszał w
    godzinach 9-15, pewnie żeby właściciele nie widzieli ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz