  • 61. Data: 2018-02-04 17:50:13
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 lutego 2018 12:58:53 UTC+1 użytkownik
    > Kłamać
    Dawaj gdzie kłąmałem?

    > i pier....ć głupoty jak ktoś ma odmienne zdanie i odmienne
    > doświadczenia.
    Po to sa grupy dyskusyjne żeby dyskutowąc
    Ale dla potomnych choćby warto prostować bzdury typu ze pod panele kurz włazi albo że
    kurz aluminium z grzejników ściera'
    Bo inaczej ktos to przeczyta za czas jakiś i uwierzy jeszcze że kurz aluminiowe
    grzejniki szlifuje.

  • 62. Data: 2018-02-04 17:53:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 lutego 2018 17:39:54 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Wytłumacz jak jakikolwiek materiał może się ugiąć jak pod nim jest równa jak
    > stół wylewka? ;) Jak ktoś ma spartoloną, krzywą wylewkę z "górami dolinami"
    > to mu będzie się uginać. Ale to nie jest wina paneli tylko partactwa tego,
    > co je kładł (bo powinien wpierw wyrównać wylewkę).Na

    Najgorszy jednak to ten kurz co pod panele włazi
    Dobrze ze u mnie jakiś inny kurz jest bo jak przedwczoraj demontowałem panele
    położone 10 lat temu to kurzu nie bylo pod nimi.

  • 63. Data: 2018-02-05 00:31:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 04.02.2018 o 17:39, Adam Sz. pisze:
> [...]
    > to mu będzie się uginać. Ale to nie jest wina paneli tylko partactwa tego,
    > co je kładł (bo powinien wpierw wyrównać wylewkę).

    To skoro panele łatwiej spierdzielić, to zachowując tutejsze standardy
    dołączmy go do listy materiałów zakazanych, obok poroszajsu :-)

    A polecajmy bezpieczny beton komórkowy i kafle.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 64. Data: 2018-02-05 00:33:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 04.02.2018 o 17:50, Kris pisze:
> [...]
    że kurz aluminium z grzejników ściera'
    > Bo inaczej ktos to przeczyta za czas jakiś i uwierzy jeszcze że kurz aluminiowe

    No ale umówmy się, że więcej kurzu to Ty się nawdychasz z tych paneli
    przy ich wymianie niż Użytkownik tuptając po nich nogami ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 65. Data: 2018-02-05 08:01:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 00:31:26 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > To skoro panele łatwiej spierdzielić, to zachowując tutejsze standardy
    > dołączmy go do listy materiałów zakazanych, obok poroszajsu :-)

    to nie panele łatwo zepsuć tylko trudno je ułożyć na nierownej powierzchni. Pod kafle
    i panele ma być równa, pod wykładziny dywanowe niekoniecznie.

    no i błędy poroszajsu są praktycznie nienaprawialne, a przy panelach to dosc proste -
    zdejmujesz i równasz wylewkę.

    b.

  • 66. Data: 2018-02-05 09:22:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > dołączmy go do listy materiałów zakazanych, obok poroszajsu :-)
    >
    > A polecajmy bezpieczny beton komórkowy i kafle.

    Panele łatwiej spierdzielić od czego? Od klejonego parkietu?
    Żartujesz? :-)

    Ja polecam zarówno porotherm jak i panele. Nie polecam za to partaczy,
    lepiej wziąć porządną ekipę albo zrobić samemu dobrze :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 67. Data: 2018-02-05 11:03:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 09:22:37 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Panele łatwiej spierdzielić od czego? Od klejonego parkietu?
    > Żartujesz? :-)
    >
    > Ja polecam zarówno porotherm jak i panele. Nie polecam za to partaczy,

    o tym czy wziąłeś partaczy dowiesz sie dopiero po fakcie. Przeważnie za późno.

    b.

  • 68. Data: 2018-02-05 11:04:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 11:03:25 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > o tym czy wziąłeś partaczy dowiesz sie dopiero po fakcie. Przeważnie za późno.

    Zawsze brałem z polecenia i oglądałem wcześniejsze roboty.
    Nigdy nie trafiłem na partacza ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2018-02-05 11:22:10
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 05 Feb 2018 02:04:51 -0800, Adam Sz. wrote:
    > Zawsze brałem z polecenia i oglądałem wcześniejsze roboty.
    > Nigdy nie trafiłem na partacza ;)

    Tzn. obcym ludziom do domu wchodziłeś żeby wymacać jak mają kafelki/
    panele/cokolwiek położone? Ciężko mi to sobie wyobrazić.

    Mateusz

  • 70. Data: 2018-02-05 11:27:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 5 Feb 2018 02:03:24 -0800 (PST), Budyń

    > o tym czy wziąłeś partaczy dowiesz sie dopiero po fakcie. Przeważnie za późno.

    Prawda, szczególnie że u kogoś inaczej się patrzy niż u siebie, a części
    rzeczy po prostu nie widać. Ja wziąłem murarzy z polecenia, patrzyłem na
    ich robotę zresztą, bo budowali 3 działki ode mnie. Jak podglądałem to szło
    sprawnie, ściany były proste i pionowe, ale już jak zbrojenia i strop
    robili to nie widziałem. Do tego zmienił się w międzyczasie jeden murarz i
    u mnie już nie było tak idealnie równo -- o tym że wiązać zbrojeń nie
    potrafią dowiedziałem się jak swój strop zobaczyłem. :P

    --
    Pozdor
    Myjk