  • 11. Data: 2018-01-27 17:38:59
    Temat: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 23:19:47 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > znaczysie jakie masz alternatywy? deski i panele drewnopodobne. No chyba ze
    wliczasz linoleum
    Do salonu linoleum nie, do kotownie tez nie b pewnie płytki panele tańsze od linoleum
    Ale kafle na podłodze w salonie czy kuchni to porażka
    Panele chociażby lepiej bo łatwiej zmienić po kilku latach jak się znudzą
    W tym roku Bede kafle z salonu i kuchni skuwał bo na brudne fugi małżonka(i ja)
    patrzeć nie możemy.
    Położe panele a te jak się znudzą to i co dwa lata można zmieniać.
    Jeden- dwa dni roboty conajwyzej

    Co do ścian- są już teraz lepsze rozwiązania jak tradycyjnie kafle w kuchni nad
    zlewem
    Szkło chociażby.

  • 12. Data: 2018-01-27 18:38:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 23:14:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Kafle w salonie, kuchni, kotłowni i kto wie gdzie jeszcze
    > Tyle innych materiałów jest a ludzie prosektorium z domu robia

    U nas są tylko w łazienkach i pralni, no i kotłownia :> Reszta bez płytek.

    L.

  • 13. Data: 2018-01-27 19:06:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 stycznia 2018 18:38:24 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > U nas są tylko w łazienkach i pralni, no i kotłownia :> Reszta bez płytek.

    W moim następnym domu też podobnie będzie "Podobnie" piszę bo będe się starąl ten
    materiał wyeliminować całkowicie.

  • 14. Data: 2018-01-27 19:26:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 27 stycznia 2018 17:39:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Ale kafle na podłodze w salonie czy kuchni to porażka

    patrzysz przez fobie swoich brudnych fug :)

    > Panele chociażby lepiej bo łatwiej zmienić po kilku latach jak się znudzą

    chybabym musial zwariowac zeby co pare lat podłogę zmieniac z powodu "znudzenia"

    > W tym roku Bede kafle z salonu i kuchni skuwał bo na brudne fugi małżonka(i ja)
    patrzeć nie możemy.

    no i tu był błąd - w fugach, nie kaflach. Połowę salonu mam w panelach, polowę w
    kaflach. Ta czesc kaflana jest jak nowa. Znudzenie nikomu nie wpadło do głowy :)

    b.

  • 15. Data: 2018-01-27 19:53:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 27 stycznia 2018 19:26:30 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > w kaflach. Ta czesc kaflana jest jak nowa. Znudzenie nikomu nie wpadło
    > do głowy :)

    Ale masz prosektorium i nawet tego nie widzisz :P

    L.

  • 16. Data: 2018-01-27 20:13:26
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 27 stycznia 2018 19:53:23 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ale masz prosektorium i nawet tego nie widzisz :P

    widziałem zdechłą muchę, nie przypuszczałem ze to przez kafle ;/

    b.

  • 17. Data: 2018-01-27 21:07:49
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    A ja mam plytki i na pietrze i na parterze - wszystkie podlogi w
    pomieszczeniach plus podloga w garazu. Do tego cale 2 lazienki do
    sufitu, tak samo pralnia, jak i kotlownia. Lacznie mam juz tego ponad 400m2.
    I bardzo sobie chwale. Latwe w utrzymaniu w czystosci, trwale. Robilem
    proby z pirometrem i panele, dywany itp pogarszaly (pomniejszaly)
    temperature w pomieszczeniach o 1,2-1,5 stC.
    Przy pompie ciepla i ogrzewaniu niskotemperaturowym to bardzo duzo.
    Z desek i paneli sie wyleczylem - mialem je w innym domu i wiecej nie chce.
    Piotr

  • 18. Data: 2018-01-27 22:03:09
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 27 stycznia 2018 21:07:56 UTC+1 użytkownik gobo napisał:
    Robilem
    > proby z pirometrem i panele, dywany itp pogarszaly (pomniejszaly)
    > temperature w pomieszczeniach o 1,2-1,5 stC.

    to oznacza ze instalacja jest spitolona lub niewyregulowana. Pod dywanami ma byc
    nieco wyższa temperatura zeby oddawana moc była zgodna z wymaganiami

    b.

  • 19. Data: 2018-01-28 16:13:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 27.01.2018 o 22:03, Budyń pisze:
    > to oznacza ze instalacja jest spitolona lub niewyregulowana. Pod dywanami ma byc
    nieco wyższa temperatura zeby oddawana moc była zgodna z wymaganiami

    A jak jego gusta co do koloru też będą inne od Twoich, to napiszesz mu
    że oczy ma spitolone? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2018-01-28 16:16:14
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 26.01.2018 o 19:31, uciu pisze:
    > Ogólnie rurki i graty z PC będą na ścianach wewnętrznych, które są w miarę suche
    ale mam i tak obawy...

    Do PC jeżeli nie upierasz się przy płytkach, to je sobie daruj (na
    ścianach). Pomaluj na biało, zrób najwyżej cokoły i nic kotłowni nie
    będzie. Chyba że muszą być, bo tak ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz