  • 1. Data: 2009-09-09 20:44:12
    Temat: wilgotność wylewki - normy
    Od: "su." <s...@p...onet.pl>

    Witam, gdzie mogę znaleźć dane na temat wymaganej wilgotności wylewki przed
    ułożeniem podłogi?

    pozdrawiam,
    su.

  • 2. Data: 2009-09-09 20:46:45
    Temat: Re: wilgotność wylewki - normy
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Witam, gdzie mogę znaleźć dane na temat wymaganej wilgotności wylewki
    > przed
    > ułożeniem podłogi?
    >
    > pozdrawiam,
    > su.

    Jakiej podłogi? Tzn co chcesz położyć.
    Sprecyzuj dokładnie co i jak to Ci ktoś pomożę, bo na razie zbyt ogólnikowo.

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2009-09-09 20:53:05
    Od: s...@p...onet.pl

    > Jakiej podłogi? Tzn co chcesz położyć.
    > Sprecyzuj dokładnie co i jak to Ci ktoś pomożę, bo na razie zbyt ogólnikowo.
    >

    > Pozdrawiam Michał

    Chcę położyc drewno na ogrzewanie podlogowe, ale chętnie poczytałabym o
    normach w ogóle, tzn. także przy podłogach z innych materiałów

  • 4. Data: 2009-09-09 21:01:08
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Chcę położyc drewno na ogrzewanie podlogowe, ale chętnie poczytałabym o
    > normach w ogóle, tzn. także przy podłogach z innych materiałów

    To prodcuent informuje o tym jaka wilgotność podłoża może być na produkt.
    Z tego co pamiętam to ludzie pisali chyba, że nie można być wyższa niż 2%.
    No i jak kładziesz drewno na podłogówkę to nie możę być zbyt gruba warstawa
    bo Ci będzie izolować i mało ciepła wyjdzie :).
    O tej wilgotności to poczytasz na pierwszej lepszej stronie producenta i
    podłóg.

    Pozdrawiam
    Michał