  • 11. Data: 2015-12-30 00:09:46
    Temat: Re: wózek towarowy do roweru
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Krycha napisała, co pomyślała:

    > Pomyślałam, że może ogrodnicy bardziej potrzebują wózki,
    > aby rowerem przewieźć bagaż na działkę, bo bramy pozamykane.

    A właściwie po co wózek? Wózki są dla cieniasów.

    http://www.carryology.com/wp-content/uploads/2010/09
    /bikes.jpg

    Jarek

    --
    Mówisz w głowie się gotuje
    W sercu rwie się i kotłuje

  • 12. Data: 2016-01-08 21:41:44
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 28.12.2015 o 09:52, Jacek pisze:

    > Na filmie widać "kilometr" luzu. Ja bym sprawdził, czy jeszcze kulki
    > zostały, czy już wypadły. Jeżeli właścicielka nie ma choćby minimalnej
    > smykałki i podstawowych narzędzi, to sugeruję wizytę w dowolnym serwisie
    > rowerowym. Za 30 zł powinni to opanować.
    > Jacek
    >
    > PS
    > swoją drogą porównuję konstrukcję i solidność wykonania tego wózka do
    > wózka inwalidzkiego takiego za 800 zł "bezpłatnie" z NFZ. Są duże
    > podobieństwa, a wózek ogrodniczy sporo tańszy. Dobrze, że NFZ nie
    > "dopłaca".

    I ten "kilometr luzu" firma "Irma" uważa za odpowiedni ;-)
    Oto co mi napisali:
    https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/R
    owerowyWozek#6237499208755477666

    A tutaj sfilmowałam te luzy i łożyska zewnętrzne jaki i ośkę:
    https://www.youtube.com/watch?v=AcvcCxTQefI&feature=
    youtu.be
    https://www.youtube.com/watch?v=F9NfFaDrfXU&feature=
    youtu.be
    https://www.youtube.com/watch?v=LHOJyfoOAVU&feature=
    youtu.be

    Zgadzam się, że muszą być pewne luzy, ale nie takie.
    Wystarczyłaby duża dokładność przy nagwintowywaniu oski, tak aby
    zachować tylko konieczne luzy.

    Pisanie, że wypięcie przyczepki nastąpiło z powodu szybkiej jazdy po
    nierównej powierzchni znaczy, że nie chciało im sie przyjrzeć zdjęciom
    które dostarczyłam.
    https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/R
    owerowyWozek#6229673926022404898

    "Bylejakość" to nasza specjalność. Co się klient czepia :-P.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 13. Data: 2016-01-08 22:44:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2016 21:41:44 +0100, Krycha napisał(a):

    > Pisanie, że wypięcie przyczepki nastąpiło z powodu szybkiej jazdy po
    > nierównej powierzchni

    ...i że paniusia w ogóle uważa za stosowne jeździć z tym wózkiem! - no jak
    można 3333-)
    --
    XL
    TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

  • 14. Data: 2016-01-09 21:37:23
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08.01.2016 o 22:44, Ikselka pisze:

    > ...i że paniusia w ogóle uważa za stosowne jeździć z tym wózkiem! - no jak
    > można 3333-)

    :-D i jeszcze na dodatek emerytka.

    Krycha.

  • 15. Data: 2016-01-09 22:35:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 21:37:23 +0100, Krycha napisał(a):

    > :-D i jeszcze na dodatek emerytka.

    No to to już wogle. Nojakśmie. Awogle wózek ma być wożony, a nie wożący!
    3-|

  • 16. Data: 2016-01-12 13:53:25
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2016-01-08 21:41, Krycha pisze:
    . Co się klient czepia :-P.

    Dlatego należy zmienić koniecznie tytuły filmów umieszczonych w youtubie
    tak, zeby znalazły się tam takie słowa jak: irma, Siepraw, wózek, test,
    problemy, itd.
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-01-12 20:27:20
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 12.01.2016 o 13:53, krak pisze:
> [...]
    >>
    > Dlatego należy zmienić koniecznie tytuły filmów umieszczonych w youtubie
    > tak, zeby znalazły się tam takie słowa jak: irma, Siepraw, wózek, test,

    Dziękuję za podpowiedz. Jestem nowicjuszką w tworzeniu i wysyłaniu
    filmów na youtube.
    Ta wiedza przyda się.

    Krycha.