  • 1. Data: 2009-11-09 10:49:28
    Temat: wstawianie okien - Pianka
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie jako, że jestem w trakcie wstawiania okien,
    a po roku pianka się kryszy, to mam pytanie jak pianke najlepiej
    zabezpieczyć aby UV jej nie nieszyczło?

    Za moze 3 lata będe ocieplał dom, ale do tego czasu częśc pianki
    pewnie już się wykruszy, jak byście proponowali zabezpieczyć piankę
    w koło okien?

  • 2. Data: 2009-11-09 16:04:52
    Temat: Re: wstawianie okien - Pianka
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    Dotnij na równo i zagłać rotbandem lub nawet gipsem to skutecznie
    zabezpieczy piankę

  • 3. Data: 2009-11-09 18:00:44
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > Za moze 3 lata będe ocieplał dom, ale do tego czasu częśc pianki
    > pewnie już się wykruszy, jak byście proponowali zabezpieczyć piankę

    Ja u siebie po przycięciu pokryłem cienką warstwą kleju do siatki tak aby
    nie trzeba było tego już usuwać przy ocieplaniu.

    Marek

  • 4. Data: 2009-11-09 23:12:43
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 9 Lis, 11:49, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie jako, że jestem w trakcie wstawiania okien,
    > a po roku pianka się kryszy, to mam pytanie jak pianke najlepiej
    > zabezpieczyć aby UV jej nie nieszyczło?

    Poprostu jej nie obcinaj. Obetniesz przed ocieplaniem. Kruszy sie
    tylko wierzchnia warstwa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.