  • 1. Data: 2011-07-06 18:42:34
    Temat: wyciek wody w piwnicy
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Warszawa, blok wybudowany około 16 lat temu.
    Piwnica
    Na styku pionowej ściany i podłogi sączy się woda na szerokości około 5-10
    cm
    Wydajność około 30 lt na 10 h
    Miejsce wycieku nierówne i wyraźnie sypiący się beton
    Pomysł I
    Nawiercić dziurę lub kilka tak aby głębiej otwór był szerszy niż przy
    wylocie
    W te otwory wprowadzić piankę /jaką?/
    Pomysł II
    Wytrzymać jak wyschnie zamalować na grubo czymś co nie przepuści wody a
    dobrze będzie trzymało sie podłoża
    Pomysł III
    Oczyścić z luźnych lub słabo trzymających się kawałków betonu miejsce
    otaczające wyciek i nałożyć warstwę cementu z dodatkiem szybkowiążącym
    Pomysł IV
    Moje są ogórki a ich siano i niech sobie nadal pada bo to u sąsiadki /żart/
    macie jakieś rozwiązania?
    SJS

  • 2. Data: 2011-07-06 19:05:28
    Temat: Re: wyciek wody w piwnicy
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 06.07.2011 20:42, SJS pisze:
> [...]
    > Pomysł IV
    > Moje są ogórki a ich siano i niech sobie nadal pada bo to u sąsiadki /żart/

    Pomysł V
    Iniekcja krystaliczna, z tym że nie wiem czy nie trzeba wstępnie
    osuszyć. Poczytaj.

    Pomysł VI
    zrobić do porządku izolacje z zewnątrz + drenaż

    Pomysł VI
    jako że ciśnie wodę z dołu, to poprzednie pomysły mogą nie być
    skuteczne, a izolacje pozioma ciężko będzie odbudować to pozostaje
    obniżenie lustra wody za pomocą studni

    Wydaje mi się że pomysł IV weźmie górę.

  • 3. Data: 2011-07-06 19:12:34
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "SJS" <s...@o...eu> wrote in message news:iv2ab0$2ls$1@news.onet.pl...
    izolacja tylko z zewnątrz. Na ujemne ciśnienie do izolacji od środka nie ma
    specyfiku.
    Cięnienie musi dociskać izolację.

  • 4. Data: 2011-07-06 20:00:27
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pomysł IV
    > Moje są ogórki a ich siano i niech sobie nadal pada bo to u sąsiadki

    Może wam pomoże Hydrsotop-Fix http://hydrostop.pl/?loc=pl,produkty (lub
    podobne srodki)- nie sa az tak drodzy bo to polska firma
    Albo rozwiazanie takie: w lekko rozkutej szczelinie upchac wałek bentonitowy
    (nie pamietam juz firmy) i na to dopiero ten Hydrostop-Fix, ale to mozesz z
    nimi pogadac i pewnie Ci doradza co i jak

  • 5. Data: 2011-07-06 20:04:21
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-07-2011 o 20:42:34 SJS <s...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > Pomysł IV
    > Moje są ogórki a ich siano i niech sobie nadal pada bo to u sąsiadki
    pomysł V
    zgłosić właścicielowi bloku, niech ściga firmę z złą izolację ścian
    lub niedrożny, źle zrobiony drenaż.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2011-07-06 20:16:09
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "janusz_kk1" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >lub niedrożny, źle zrobiony drenaż.

    "Warszawa, blok wybudowany około 16 lat temu."

    -- Pozdrawiam
    Kris

  • 7. Data: 2011-07-06 21:20:31
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > pomysł V
    > zgłosić właścicielowi bloku, niech ściga firmę z złą izolację ścian
    > lub niedrożny, źle zrobiony drenaż.

    pierona - to ja jestem współwłaścicielem więc chyba pomysł taki sobie
    jutro dzwonimy do Hydrostopu
    SJS

  • 8. Data: 2011-07-07 05:39:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "janusz_kk1" napisał w wiadomości grup

    > "Warszawa, blok wybudowany około 16 lat temu."

    To zgłosić do IPN jako zbrodnie postkomunizmu :)

  • 9. Data: 2011-07-07 08:07:36
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-07-2011 o 22:16:09 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" napisał w wiadomości grup

    > "Warszawa, blok wybudowany około 16 lat temu."
    No tak lekko przegapiłem :)
    ale to nadal nie zmienia faktu że blok ma właściciela/wspólnotę który/a
    powinien/a się takimi sprawami zająć.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2011-07-07 08:27:27
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > No tak lekko przegapiłem :)
    > ale to nadal nie zmienia faktu że blok ma właściciela/wspólnotę który/a
    > powinien/a się takimi sprawami zająć.

    Cztery lata temu ocieplaliśmy budynek
    Uszczelniono wszystkie miejsca gdzie podciekało
    Niestety przy dużym nasączeniu terenu wodą okazuje się, że sa nowe miejsca
    podciekania
    SJS