  • 41. Data: 2017-10-08 10:25:09
    Temat: Re: wypukłe panele
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-07 o 22:28, Krycha pisze:

    > On nadal uważa, że zrobił dobrze. Twierdzi, że gdyby zrobił źle, to
    > panele podniosłyby się wcześnie, a nie po półtora roku.

    Miałaś małą wilgoć dlatego tak długo to trwało, ale to nadal jest jego błąd.
    Jak pamiętam to zalecają 1cm szpary z każdej strony, a on tyle nie dał.
    Sam kładłem panele w nowym domu i tego pilnowałem, mieszkam już 8 lat i
    żaden się
    nie podniósł, więc sorry, ale facet nie ma racji, dał ciała.

    --
    Pozdr
    Janusz