  • 11. Data: 2009-05-27 06:10:19
    Temat: Re: zużycie energii
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" napisał

    > Włączam sobie zwykły licznik w szereg z różnymi urządzeniami. W ten sposób
    > wykryłem np awarię zamrażarki.

    Ha! Bądź czujny jak pies potrójny ;)

    pozdrawiam

    dziobak

  • 12. Data: 2009-05-27 08:59:31
    Od: mk <d...@t...pl>

    dom 100m2, płaciłem (V 2008-XI 2008)112zł/mies, a teraz (XII 2008-IV
    2009) 92zł/mies.
    2+2 os.

    w codziennym użytku użytku:
    kocioł 2f,
    telewizor crt,
    alarm,
    lodówka,
    zmywarka 45,
    toster,
    pralka,
    osuszacz powietrza w piwnicy,
    pompa głębinowa,
    notebook,
    czaj. elektr.

    rzadziej:
    elekt. piek,
    19 żarówek na łączną moc 650W
    3 rolety elektr.
    suszarka do ubrań

    gotowanie+cwu z gazu.
    Pdr.M.

  • 13. Data: 2009-05-27 09:51:49
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 27 Maj, 10:59, mk wrote:
    > dom 100m2, płaciłem (V 2008-XI 2008)112zł/mies, a teraz (XII 2008-IV
    > 2009) 92zł/mies.
    > 2+2 os.
    > (...)

    Oj, mało! II taryfa?
    U mnie 4 dorosłe osoby (i pies) na osobnym rozrachunku, miesięcznie w
    granicach 110 - 145 zł.
    Hmm... Doprawdy, nie wiem z czego wynika ten rozrzut, bo gdy
    analizujemy, to używamy podobnie w każdym miesiącu urządzenia
    elektryczne.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 14. Data: 2009-05-28 21:55:47
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "JaMyszka" napisał

    > płaciłem

    To ty Myszka jednak facet jesteś!! (wiem , wiem, Maradona to też facet) :>

    A jakie mamy wszyscy liczniki?? Bo ja od niedawna mam to elektroniczne
    paskudztwo z wyswietlaczem i ledem zliczającym impulsy; zanjomy mnie
    ostrzegał, żebym się nie zdziwił ,że po wymianie będzie więcej kWh
    naliczane.

    pozdrawiam

    dziobak

  • 15. Data: 2009-05-28 23:05:49
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    zanjomy mnie
    > ostrzegał, żebym się nie zdziwił ,że po wymianie będzie więcej kWh
    > naliczane.

    A to czemu??? Licznik to licznik nie powinno być różnicy jeśli był dobrze
    wycechowany.

    Piotr

  • 16. Data: 2009-05-29 01:18:20
    Od: "Andrzej" <a...@g...pl>

    "z...@z...jones" <z...@z...jones.com> wrote in message
    > Pytanie ile przeciętnie zużywacie kWh na 2 m-ce ? Przy okazji jakiś tam
    > wyjaśnień pani na infolini powiedziała że przeciętna rodzina zużywa od 500
    > do nawet 1200 rocznie
    > Mi za 2m-ce wychodzi ponad 300, styczeń-luty to prawie 400 gdzie nawet
    > pralki jeszcze nie miałem. Więc to chyba sporo ?
    > Gospodarstwo 1os, okazjonalne gotowanie na kuchni elektrycznej, co 3 dni
    > zmywarka, czajnik + sprzet rtv + 24/h dekoder upc stale mielący dyskiem i
    > ostatnio komp

    Ludzie !!!
    Moje rachunki co MIESIĄC to 500-800 kWh ( jak liczyć za 2 to 1000-1500). za
    czerwiec -sierpień ekstra dochodzi klima. Nie mam szans na zaoszczędzenie
    ani jednej kWh. Domek parterowy 135m2
    Wszystko energooszczędne a kuchnia gazowa, CO, CW gaz, pralka pobiera goracą
    wodę grzana gazem, suszarka gazowa. No ale dwie duże lodówki, 2 kompy duży
    TV i moje rachunki sa nieduże jak porównuje ze znajomymi ;))) ale to inna
    część świata i dopóki comiesięczny rachunek nie przekracza jednej dniówki
    nikt się nie przejmuje.
    Pozdrowienia A.

  • 17. Data: 2009-05-29 08:00:35
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 28 Maj, 23:55, "dziobak" wrote:
    > Użytkownik "JaMyszka" napisał
    > To ty Myszka jednak facet jesteś!!  (wiem , wiem, Maradona to też facet)  :>

    Nopatrzpan, manipulacje ma się we krwi?
    ;)

    > A jakie mamy wszyscy liczniki??
    > [...]

    Ten stary model, z kręcącą się tarczą.

  • 18. Data: 2009-05-31 10:18:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kompy duży TV i moje rachunki sa nieduże jak porównuje ze znajomymi ;)))
    > ale to inna część świata i dopóki comiesięczny rachunek nie przekracza

    Nie tyle inna czesc swiata co inna cena energii, a zeby Was blackout. Potem
    my musimy placic za Wasz CO2.

  • 19. Data: 2009-06-03 10:12:05
    Od: mk <d...@t...pl>

    JaMyszka pisze:

    > Oj, mało! II taryfa?
    Jednotaryfowy, właśnie przyszło wyliczenie na następne 5 mies. i jest 126zł
    Pdr. M.