-
Skuteczna reklama według deweloperów
... przede wszystkim marketing 360. Współczesny konsument jest ciągle obecny online (social media, blogi, portale branżowe), ale także prowadzi życie offline (prasa, tv, ... pozycjonujące naszą ofertę w wynikach wyszukiwania, jak również bannery reklamowe w najczęściej odwiedzanych portalach internetowych. O nowej ofercie klienci mogą dowiedzieć się ...
-
Krajobraz bo bitwie, czyli co zmieniła ustawa krajobrazowa?
... nastąpi to od razu – komentuje Dariusz Skraba, Prezes Zarządu ad i media Group. Plus czy minus? Niemalże wszyscy zadają sobie sobie pytania dotyczące skutków ... , światowym poziomie. Miastowe rewolucje Ile miast, tyle pomysłów na rewolucje reklamowe. Część z nich starała się stworzyć zasady pozwalające zachować pewien kompromis pomiędzy interesami ...
-
Branża reklamowa vs. ustawa krajobrazowa, czyli trudna sztuka kompromisu
... przykładzie siatek wielkoformatowych lokowanych na budynkach. Z jednej strony zyskują firmy reklamowe, z drugiej reklamodawcy, a z trzeciej same miasta i mieszkańcy. Słowa zysk w ... finansowe. Każda ze stron otrzymuje tu stosowne środki – firmy reklamowe swoje wynagrodzenie, miasta wpłaty z tytułu opłaty reklamowej, a właściciele nieruchomości, na ...
-
Sprzedaż nieruchomości. Jak szukać klientów przez Facebook’a?
... Bez względu na to, jak bardzo nie wierzysz w sprzedaż nieruchomości przez social media… Gwarantuje Ci - są tam Twoi klienci, czy to akceptujesz, czy nie. ... swojego klienta, jego motywacje i cechy, jesteś w stanie dobrze doprecyzować swoje kreacje reklamowe na Facebook’u i "wyłapać" tych, którzy rzeczywiście są Twoimi potencjalnymi klientami. Czy ...
-
Renta dożywotnia pod lupą UOKiK
... ogłoszeń w prasie, radiu, telewizji oraz Internecie sprawdzono ulotki, banery reklamowe, a także pisemne informacje kierowane do konsumentów. Zakwestionowanych zostało 17 ... pomniejszana o opłaty mieszkaniowe (sam czynsz lub dodatkowo także opłaty za media). Wtedy należności z tytułu tych opłat Spółka przekaże bezpośrednio na rachunek spółdzielni, ...
-
Nowe inwestycje mieszkaniowe. Gdzie ich szukać? Jak je reklamować?
... , gdzie młodzi ludzie najszerzej zaznaczają swoją obecność deweloperzy powinni szukać klientów. Social media ważne, ale nie najważniejsze Trzeba przyznać, że branża coraz więcej ... komunikacji wciąż jest outdoor. Firmy staranniej wybierają jednak teraz nośniki reklamowe. Inwestują w billboardy położone w prestiżowych lokalizacjach lub przy węzłach ...