  • 41. Data: 2022-12-07 20:45:38
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 19:22:39 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > .
    > Stracił bym anonimowość.
    Przyjmijmy że Bałuty mnie nie interesują.
    Daj linka do mieszkań na wynajem w Łodzi, sprawdzimy ceny i dostępność.

  • 42. Data: 2022-12-07 22:14:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 20:45:39 UTC+1 Kris napisał(a):
    > Przyjmijmy że Bałuty mnie nie interesują.
    > Daj linka do mieszkań na wynajem w Łodzi, sprawdzimy ceny i dostępność.
    A pierdol się chamie. Linka to mogę dać do listy gachów twojej żony. Ciesz się że
    rogi nie rosną bo byś przez bramę w stoczni miał problem przejść.

  • 43. Data: 2022-12-07 22:20:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > To ty płaczesz i wpadasz w panikę. Mamy pusta kawalerkę w bloku. Mieliśmy 6
    mieszkań w spadkach różnych. Były próby zarabiania na najmie. Ale chujowo się
    skończyły. Od dziesięciu lat przejadamy pieniądze za które sprzedaliśmy 5 mieszkań. I
    przejesc nie możemy.

    I dlatego mieszkasz w komunalce na poddaszu i szukasz mieszkania za pół
    darmo?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 44. Data: 2022-12-07 22:20:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 22:14:32 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > środa
    > A pierdol się chamie. Linka to mogę dać do listy gachów twojej żony. Ciesz się że
    rogi nie rosną bo byś przez bramę w stoczni miał problem przejść.

    Chwilę skabosci miales.
    Mniejsza o to.
    Ale wracając do tematu- zapodasz linki z cenami wynajmu?

  • 45. Data: 2022-12-07 22:46:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 22:21:02 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    przejesc nie możemy.
    > I dlatego mieszkasz w komunalce na poddaszu i szukasz mieszkania za pół
    Kto powiedział z szukam? Ja twierdzę że niedługo wszystkie będą za pół darmo.
    Dlaczego nie mieszkam w bloku? Bo tu mam wysokie mieszkanie, wapienne tynki,
    wszystkie wygody. Ogrzewanie pompa ciepła. Na klatce schodowej żyrandole. W pakiecie
    darmowe miejsce parkingowe na podwórku. I to wszystko za 650 złotych miesięcznie ze
    zryczałtowaną opłata za wodę i wywózkę śmieci? To że mieszkam w samym centrum i mam w
    promieniu trzystu metrów ze sto sklepow różnych też jest plusem dodatnim.

  • 46. Data: 2022-12-07 23:41:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Kto powiedział z szukam? Ja twierdzę że niedługo wszystkie będą za pół darmo.

    Nie, nie będą. Zesrasz się a nie będą :)

> [...]
    promieniu trzystu metrów ze sto sklepow różnych też jest plusem dodatnim.

    ROTFL.

    Moi rodzice mieszkają w bloku za 700zł i jest w tym również koszt
    ogrzewania :D Miejsce parkingowe na strzeżonym a do sklepów mają 200m.
    Poznań. Mieszkanie własnościowe. Żadnych grzybów na ścianie, cisza i
    spokój, bo to dobre osiedle a nie slumsy bałuckie :D

    Żyrandol na klatce :D:D:D ale kurwa atut :D i sufit 3,5m :D:D:D

    ROTFL
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 47. Data: 2022-12-07 23:51:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 23:42:03 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > spokój, bo to dobre osiedle a nie slumsy bałuckie :D
    >
    > Żyrandol na klatce :D:D:D ale kurwa atut :D i sufit 3,5m :D:D:D

    Po co mam się zesrywac. Teraz srają pod siebie ci co mają kredyty. Jeszcze trochę i
    nerki będą sprzedawali..
    https://biznes.interia.pl/finanse/news-wakacje-kredy
    towe-nie-pomogly-polacy-przestali-splacac-kredy,nId,
    6453814

  • 48. Data: 2022-12-08 00:03:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > spokój, bo to dobre osiedle a nie slumsy bałuckie :D
    >
    > Żyrandol na klatce :D:D:D ale kurwa atut :D i sufit 3,5m :D:D:D

    Miej litość bo mam zajada i mnie boli jak się śmieje. Cisza w bloku. Ale tylko wtedy
    jak przygłuchy sąsiad śpi. Metraż taki że zegarek nie ma gdzie chodzić i ze względu
    na wysokość można jeść tylko naleśniki. Do tego centralne ogrzewanie i betonowe tynki
    pomalowane farbą emulsyjna stwarzają specyficzny mikroklimat powodujący po
    przebudzeniu suchość w gardle na poziomie suchości piasku na Sacharze.

  • 49. Data: 2022-12-08 00:14:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Dec 2022 13:46:50 -0800 (PST), w
    <efe460e0-a792-41a2-8b93-ea4c2d0c3daen@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Kto powiedział z szukam? Ja twierdzę że niedługo wszystkie będą za pół darmo.

    Czekamy :D Zostało już tylko 1 rok i 10 miesięcy :D

  • 50. Data: 2022-12-08 00:44:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 8 grudnia 2022 o 00:17:06 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 7 Dec 2022 13:46:50 -0800 (PST), w
    > <e...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > Czekamy :D Zostało już tylko 1 rok i 10 miesięcy :D
    Dlaczego akurat rok i 10 miesięcy?