  • 51. Data: 2022-12-08 18:12:29
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 22:46:51 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    >. Ogrzewanie pompa ciepła.

    Przez ostatnie kilka lat promowałeś pellet(bo nim grzales,)
    Jeśli to nie jest jakaś wielka tajemnica to napisz proszę jak podpieles pc do
    instalacji grzejnikiwej po powrocie.
    Jaka temperaturę wody w grzejnikach masz grzejąc pc?

  • 52. Data: 2022-12-08 18:14:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 8 grudnia 2022 o 18:12:30 UTC+1 Kris napisał(a):
    > po powrocie.
    po pelecie

  • 53. Data: 2022-12-08 20:38:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    instalacji grzejnikiwej po powrocie.
    > Jaka temperaturę wody w grzejnikach masz grzejąc pc?
    Do czego ci potrzebne takie informacje? Poza tym nie promowałem pelletu bo nie miałem
    w tym żadnego interesu. Kilka razy napisałem że mam piec na pellet i jestem
    zadowolony.

  • 54. Data: 2022-12-08 22:16:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 8 grudnia 2022 o 20:38:04 UTC+1 4...@g...com napisał(a):

    > Do czego ci potrzebne takie informacje?

    Bo podejrzewam że masz dużo wspólnego ze stara pomarszczoną cyganką.

  • 55. Data: 2022-12-08 22:23:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 8 grudnia 2022 o 22:16:05 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Bo podejrzewam że masz dużo wspólnego ze stara pomarszczoną cyganką.
    Każdy się może pomylić. Ty też.

  • 56. Data: 2022-12-09 07:36:31
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 03/12/2022 20:11, Zenek Kapelinder wrote:
    > Dzisiaj przeczytałem artykuł o bitcoinie. Zacytuję fragment w którym wystarczy
    zamienić słowo Bitcoin na mieszkanie, nieruchomość.
    > ECB oznajmił dzisiaj (30.11) na swoim oficjalnym Twitterze, że ostatnie wzrosty
    Bitcoina (BTC) stanowią przedśmiertne, sztucznie napompowane tchnienie na drodze do
    nieuchronnego ,,zdezaktualizowania się" lub do ,,nieistotności"

    zostałeś pięknie zmanipulowany. Pięknie zrozumiałeś z tekstu, że
    kryptowalutami masz się nie interesować, tylko nie dotarło do ciebie
    jeszcze, że dlatego, że chcą wprowadzić programowalny pieniądz, który
    będzie lepszy, bo przez nich kontrolowany. Jeszcze lepszy niż gotówka,
    bo łatwiej go będzie można zdejmować z rynku (zabierać właścicielom)
    https://ibb.co/HpwQdNy

    tekst źródłowy powinien brzmieć następująco:
    "Bitcoin (czy np metale fizyczne - złoto to przecież relikt przeszłości,
    a banki centralne skupują je teraz na potęgę, bo lubią trzymać relikty
    przeszłości) stanowi zagrożenie dla naszego systemu, bo nie możemy go w
    pełni kontrolować. Od dawna planujemy wprowadzenie CBDC, co zwiększy
    kontrolę nad ślepymi owcami (nazwiemy to dbaniem o ich bezpieczeństwo).
    Zrobimy wszystko, żeby ludzie trzymali nasze bezwartościowe papierki i
    wydawało im się, że mają jakąś wartość - dopóki nie będziemy w stanie
    dostarczyć rozwiązania opartego na programowalnym pieniądzu"

    Lukasz

  • 57. Data: 2022-12-09 08:47:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Strzelam, że w Łodzi wynajem mieszkania to miesięcznie 25-50 zł/m2 + opłaty (do
    spółdzielni/wspólnoty).

    -----

  • 58. Data: 2022-12-09 14:30:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 9 grudnia 2022 o 08:47:17 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Strzelam, że w Łodzi wynajem mieszkania to miesięcznie 25-50 zł/m2 + opłaty (do
    spółdzielni/wspólnoty).

    > -----
    Jeśli ty i inni tak uważacie to dokupcie mieszkań. Najlepiej żeby wynajmować chociaż
    można również nie wynajmować tylko przetrzymać jakiś czas i o wiele drożej sprzedać.
    Jakaś posłanka w SLD wczoraj w tv mówiła że brakuje dwóch milionów mieszkań. Interes
    pewny w 110 procentach że się zarobi. Interes musi być pewny bo inaczej fundusze
    zagraniczne hurtem by nie kupowały.

  • 59. Data: 2022-12-10 19:49:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 8 grudnia 2022 o 22:23:47 UTC+1 4...@g...com napisał(a):