  • 1. Data: 2011-09-01 12:34:15
    Temat: Cementowanie mysiej dziury
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Czym zaklajstrować otwór o średnicy ok. 10 cm
    w betonowym stropie (przy rurach),
    żeby tego myszy/szczury nie mogły sforsować?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 2. Data: 2011-09-01 13:20:36
    Temat: Re: Cementowanie mysiej dziury
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 14:34:15 +0200, Slawek Kotynski napisał(a):

    Dowolna zaprawa plus drobna siatka druciana?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2011-09-01 14:56:40
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Czym zaklajstrować otwór o średnicy ok. 10 cm
    w betonowym stropie (przy rurach),
    żeby tego myszy/szczury nie mogły sforsować?

    Za zbrojenie zastosować kuchenny myjak z wełny metalowej plus dowolna
    zaprawa.

  • 4. Data: 2011-09-01 15:47:23
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Maciek wrote:

    > Dnia Thu, 01 Sep 2011 14:34:15 +0200, Slawek Kotynski napisał(a):
    >
    > Dowolna zaprawa plus drobna siatka druciana?

    Nie wpadłem na siatkę... Poprzednio napakowałem tłuczonego
    szkła, a pod ręką miałem tylko fugę, i skórkowane myszy
    (albo szczur się w ich miejsce pojawił - na razie nie wiem)
    wybrały to szkło, kawałek po kawałku (w jedno miejsce :D)
    w ciągu dwóch tygodni :/

  • 5. Data: 2011-09-01 15:47:35
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Bogdan wrote:

    > Za zbrojenie zastosować kuchenny myjak z wełny metalowej plus dowolna
    > zaprawa.

    O, to jeszcze prościej zrealizować niż siatkę.
    Panowie, dzięki!