  • 91. Data: 2022-06-05 00:21:56
    Temat: Re: Ceny gazu po podwyżkach
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.06.2022 o 22:51, Kris pisze:

    > Wskazesz/ zacytujesz gdzie?

    Na twojej fakturze z 2021

    > Znaczy że dwa lata jeszcze? Mi to pasi

    Jak widzę, ty z takich co to uważają, że pieniądze rządu biorą się z
    powietrza.

    --
    Pete

  • 92. Data: 2022-06-05 00:42:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.06.2022 o 23:15, Kris pisze:

    > Jeszcze raz bo nie zrozumiałeś:
    > "Pokażesz fakturę z ostatnich 5 lat gdzie za gaz zapłaciłeś 13gr brutto/kWh?
    > Albo 10 gr netto jeśli kiedykolwiek udało się Tobie zapłacić netto.,?

    Choćby teraz - płacę za gaz 10,56gr brutto / kWh

    A do ciebie pytanie dodatkowe - ile płacisz za 1kWh gazu jak zakręcisz
    główny zawór gazu? Bo przecież nie masz zerowej faktury?

    --
    Pete

  • 93. Data: 2022-06-05 08:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Choćby teraz - płacę za gaz 10,56gr brutto / kWh

    Jak?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 94. Data: 2022-06-05 10:54:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.06.2022 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Jak?

    Zgodnie z cennikiem.
    Tauron mi tyle pokazuje na fakturze i tyle mu płacę.

    --
    Pete

  • 95. Data: 2022-06-05 11:48:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 5 czerwca 2022 o 10:54:15 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Zgodnie z cennikiem.
    > Tauron mi tyle pokazuje na fakturze i tyle mu płacę.

    Podasz kwotę faktury i ilość zużytych kWh?

  • 96. Data: 2022-06-05 11:50:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 5 czerwca 2022 o 00:22:01 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Jak widzę, ty z takich co to uważają, że pieniądze rządu biorą się z
    > powietrza.
    To w końcu dobrze czy źle że vat wyzerowali na gaz?

  • 97. Data: 2022-06-05 16:31:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 4 czerwca 2022 o 11:57:29 UTC+2 Cezary napisał(a):

    > Tu masz zestawienie zmian ceny gazu w ciągu roku.
    > https://zapodaj.net/3f71e6c2b8b94.jpg.html
    > Ale podejrzewam, że twoje pytanie jest podchwytliwe i chodzi ci o całość
    > rachunku.
    Nic podchwytluwego.
    PGNigG przysyła rachunek z kwota którą muszę zapłacić.
    Na tymże rachunku jest kilka pozycji ale mnie interesuje ile kWh zużyłem.
    Mając liczbę kWh i kwotę rachunku łatwo wyliczyć cenę 1kWh
    Prosto i bez manipulacji
    Pete niżej) wyżej pidal że placi
    10.56zl za kWh
    Zrobiłem "sprawdzam" i poprosiłem o kwotę rachunku i ilość kWh
    Czekam na odpowiedź.
    >Z mojego średnia gazu z dostawą rocznie to 19gr/kWh.

    Podobnie jak u wiekszosci zapewne.
    > Niestety jak były obniżki cen gazu, to radośnie trąbiono ile procent
    > spadnie cena paliwa gazowego, a przy podwyżkach radośnie trąbią o ile
    > wzrośnie kwota rachunku. Więc sposób liczenia zależy od punktu siedzenia.

    Dokładnie tak

    Tylko co Kowalskiemu sama cena paliwa skoro.i tak musi zapłacić cały rachunek
    Póki co wychodzi że Pete płaci tylko cena paliwa.
    Ale ja w to nie wierzę.

  • 98. Data: 2022-06-05 18:27:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.06.2022 o 11:48, Kris pisze:

    > Podasz kwotę faktury i ilość zużytych kWh?

    Po co? mam tę cenę na fakturze. 10,56gr

    Sam podaj ile płacisz za 0 zużytych kWh.

    --
    Pete

  • 99. Data: 2022-06-05 18:28:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.06.2022 o 11:50, Kris pisze:

    > To w końcu dobrze czy źle że vat wyzerowali na gaz?

    Ja widzę, że rząd zabiera z jednej kieszeni i "daje" do drugiej, po
    drodze kasując prowizję za tę usługę.
    Ale Ty widzisz tylko stan drugiej kieszeni.

    --
    Pete

  • 100. Data: 2022-06-05 18:32:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 05.06.2022 o 16:31, Kris pisze:

> [...]
    > Pete niżej) wyżej pidal że placi
    > 10.56zl za kWh
    > Zrobiłem "sprawdzam" i poprosiłem o kwotę rachunku i ilość kWh

    Czy jeżeli zużyjesz 0kWh gazu, to kwota na fakturze będzie = 0?
    To po ch... ją doliczać do ceny gazu, skoro "czy się stoi czy się leży"
    opłata się należy?

> [...]
    >
    > Tylko co Kowalskiemu sama cena paliwa skoro.i tak musi zapłacić cały rachunek
    > Póki co wychodzi że Pete płaci tylko cena paliwa.

    Pytasz ile płącę za gaz - to Ci odpowiadam.
    Na fakturze jest jeszcze kupa innych pozycji - ale to nie jest cena gazu.

    --
    Pete