  • 11. Data: 2022-02-25 07:27:34
    Temat: Re: Ceny gazu po podwyżkach
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 24 lutego 2022 o 23:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Za grudzien cena gazu:
    > paliwo gazowe ~11gr
    > dystrybucja ~3,5gr
    > Razem 14,5gr netto
    >
    > Za styczeń
    > paliwo gazowe ~20gr
    > dystrybucja ~3,5gr
    > Razem 23,5gr netto
    >
    > Wychodzi 62% podwyżki.
    > Samo paliwo gazowe ponad 80% do góry.

    Podaj ceny m3 czy 1 kWh gazu za grudzień i za styczeń bez rozbijania na składowe(bo
    to bez sensu)

  • 12. Data: 2022-02-25 09:13:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 24.02.2022 22:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > jak?

    https://www.tauron.pl/dla-domu/gaz/przedluz-umowe/

    Przedłużona we wrześniu (już były składane wnioski do URE o gigantyczne
    podwyżki) na 3 lata.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2022-02-25 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Podaj ceny m3 czy 1 kWh gazu za grudzień i za styczeń bez
    > rozbijania na składowe(bo to bez sensu)

    A kwota która sie pojawia po słowie razem z jakiego powodu nie jest dla
    ciebie satysfakcjonujaca?
    Jak chcesz za m3 to musisz przemozyc przez 11,5 ztcp...

    Jak chcesz brutto to musisz doliczyc vat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 14. Data: 2022-02-25 18:59:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 25 lutego 2022 o 17:59:50 UTC+1 Budzik napisał(a):

    )
    > A kwota która sie pojawia po słowie razem z jakiego powodu nie jest dla
    > ciebie satysfakcjonujaca?
    Bo podałeś dwie składowe.
    A na fuckturze jest ich więcej( przynajmniej na mojej)
    > Jak chcesz za m3

    W czym nasz problem żeby kwotę z faktury podzielić przez ilość m3?
    > Jak chcesz brutto to musisz doliczyc vat.
    A podawales netto?
    Jak podzielisz kwotę. faktury przez m3 to będę miał brutto
    Jak chcesz żebyśmy poznali cenę za 1kWh to musisz podać współczynnik konwersji z
    Twoje faktury.

  • 15. Data: 2022-02-25 22:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Bo podałeś dwie składowe.

    Bo sa dwie zalezne od ilosci zuzytego gazu.
    Do tego sa jakies opłaty stałe które sa bezznaczenia w kontekscie
    zarowno niewielkich kwot jak i niezalezne od ilosci zuzytego gazu.

    > A na fuckturze jest ich więcej( przynajmniej na mojej)
    >
    > W czym nasz problem żeby kwotę z faktury podzielić przez ilość m3?

    Spodziewasz sie ze wyjdzie cos innego?
    Poza zafałszowaniem przez fakt ze od stycznia jest nizszy vat wiec de
    fakto jeszcze nie widzimy pełnej skali podwyzki?

    > A podawales netto?

    A nie sadzisz ze skoro napisałem ">> Razem 14,5gr netto " to miałem na
    mysli netto?

    > Jak podzielisz kwotę. faktury przez m3 to będę miał brutto
    > Jak chcesz żebyśmy poznali cenę za 1kWh to musisz podać
    > współczynnik konwersji z Twoje faktury.

    Ceny które podawałem sa cenami za 1kwh.
    1m3 = 11,327kwh

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 16. Data: 2022-02-25 23:31:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 25 lutego 2022 o 22:59:49 UTC+1 Budzik napisał(a):
    ?
    > Ceny które podawałem sa cenami za 1kwh.
    > 1m3 = 11,327kwh
    Dasz radę normalnie?
    Kwotę faktury i ilość m3 przed podwyszkami(2021) i to samo teraz?
    W czym masz problem?
    Pytam bo zwyczajnie chce się doszukać o ile zdrożało.
    Z moich faktur wynika że ok 20%, Tobie wychodzi 62%.
    Nie uważasz że warto to doprecyzować?

  • 17. Data: 2022-02-25 23:34:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 25 lutego 2022 o 23:31:09 UTC+1 Kris napisał(a):
    > podwyszkami
    Wybaczcie;)

  • 18. Data: 2022-02-25 23:35:15
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 19. Data: 2022-02-26 11:16:10
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-25 o 23:31, NIEDOUK* Kris pisze:
    /.../
    > Kwotę faktury i ilość m3 przed podwyszkami(2021) i to samo teraz?

    "podwySZkami"? wykształcenie zdobywałeś razem z zenusiem? ;-))))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 20. Data: 2022-02-28 00:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > W czym masz problem?
    > Pytam bo zwyczajnie chce się doszukać o ile zdrożało.
    > Z moich faktur wynika że ok 20%, Tobie wychodzi 62%.

    Przed nowym rokiem m3 gazu brutto kosztował
    2,02zł (0,135 * 1,23 * 11,327)
    Po nowym roku jak wroci normalny vat 23%, m3 bedzie kosztował
    3,27zł (0,235 * 1,23 * 11,327)
    Wychodzi 62% podwyzki.

    Obecnie, z 8% vatem m3 kosztuje 2,93zł (0,235 * 1,08 * 11,327)

    Nie mam pojecia skąd mogło ci wyjsc 20%.

    Jasniej chyba nie umiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.