  • Data: 2021-01-11 13:22:39
    Temat: Da się to jeszcze uratowac czy do rozbiórki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    https://zapodaj.net/90ebb3445df29.jpg.html
    https://zapodaj.net/daa3a54e88562.jpg.html
    https://zapodaj.net/24f3af5d4188f.jpg.html
    https://zapodaj.net/1ba4d915d0311.jpg.html
    https://zapodaj.net/cee928bcf9812.jpg.html
    Taka sytuacja w mojej okolicy.
    Teren gdzie wody gruntowe bardzo wysoko ale w okolicy stoi kilkanaście domów i
    problemów nie ma. Ten tak na oko posadowiony około 70cm niżej jak sąsiednie. Nie mam
    pojęcia dlaczego tak zrobiono, to już ewidentny pierwszy babol na etapie fundamentów
    No i jak widać siada i pęka
    Do rozbiórki czy da się to uratować
    Pęknięć jest więcej tu wkleiłem tylko przykładowe fotki